افزایش OTT پلت فرم اشتراک در هند مستند: بررسی

توسط سرپرستان

بنگلور شده قطعی افزایش سرخپوستان در نظر گرفتن اشتراک جدید از محتوای مختلف جریان خدمات و بر اساس یک نظرسنجی جدید که روز چهارشنبه بیش از 75 درصد از سرخپوستان خریداری کرده اند اشتراک جدید برای بیش از حد بالا (OTT) سیستم عامل در طول مستند دوره است.

این نظرسنجی از تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل شرکت سرعت MR با samle اندازه 3000 پاسخ دهندگان نشان داد که 73 درصد مردم اظهار داشت: تماشای Hotstar و یوتیوب در حالی که آمازون نخست و Netflix شاهد افزایش در اشتراک با 67 درصد و 65 درصد بود.

برنامه های رسانه های اجتماعی مانند واتساپ (92 درصد) یوتیوب (84 درصد) و Facebook (80 درصد) نیز شاهد افزایش مصرف در طول مستند.

“به هیچ عنوان جدید روزانه صابون های در حال پخش در طول این مستند 80 درصد ترجیح تماشای فیلم به دنبال اخبار ملی (65 درصد)” Jasal شاه, مدیر عامل و مدیر عامل شرکت, سرعت, آقای, در بیانیه ای گفت.

نتايج نشان داد که بیش از 80 درصد از پاسخ دهندگان با استفاده از WhatsApp به صورت ویدئو کنفرانس در نتیجه ساخت آن را بالا ویدئو کنفرانس نرم افزار مورد استفاده در این مستند. اسکایپ و شیرین استفاده می شود با حقوق و مزایای نفر (41 درصد).

با وقت آزاد بیشتری با توجه به این مستند 52 درصد مردم آن را در بر داشت به عنوان یک فرصت برای ارتقاء مهارت ها و ثبت نام در دوره های آنلاین.

E-learning شرکت ها نیز شاهد افزایش با Byju را ثبت نام دانش آموزان در 33 درصد و به دنبال آن Unacademy (28 درصد) و Udemy (28 درصد) گفت: این بررسی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de