Sangh وابسته می خواهد هند شرکت به جای چینی غول برای دهلی نو-مرتا سریع راه آهن کریدور

بیان اخبار سرویس

دهلی نو: در زمانی که ‘تحریم چین’ کر شدن بلندتر چینی چند ملیتی شرکت ساخت و ساز به عنوان بالاترین پیشنهاد برای یک قرارداد به ارزش Rs1 و 126 کرور برای دهلی نو-مرتا راه آهن سریع سیستم حمل و نقل (RRTS) راهرو.

ابراز نارضایتی از RSS وابسته Swadeshi Jagran منچ گفت که این قرارداد برای چنین پروژه هایی باید با توجه به شرکت های هندی.

شانگهای تونل Engineering Co. Ltd. (اشريشياکلی توليدکننده شيگاتوکسين) به عنوان بالاترین پیشنهاد برای ساخت و ساز از 5.6 کیلومتر زیرزمینی بخش بين جدید آشوک نگر و Sahibabad از دهلی نو-مرتا RRTS راهرو.

اما یک NCRTC سخنگو گفت که او نمی خواهم به اظهار نظر در این موضوع به عنوان پیشنهاد است و هنوز هم در حال ارزیابی روند.

“ما تنها نظر زمانی که پیشنهاد روند خواهد بود نهایی,” او اضافه شده است.

پنج ملی و چند ملیتی مناقصه از جمله L&T تاتا پروژه های محدود شرکت در مناقصه است. NCRTC دعوت کرده بود جهانی مناقصه برای اولین بار از زیر زمین ساختمانی بسته در ماه نوامبر سال گذشته و ویژگی های مناقصه این قرارداد بسته شد در ماه مارس افتتاح شد 16.

محدوده کار شامل طراحی و ساخت تونل دوقلو از نزدیکی جدید آشوک نگر DN سطح شیب دار به Sahibabad تا سطح شیب دار و یک ایستگاه زیرزمینی در نند Vihar.

Ashwani Mahajan, Co-convenor Swadeshi Jagran منچ گفت که مناقصه برای چنین پروژه هایی باید به یک شرکت هندی.

“دولت است که ترویج” را در هند و ساخت و ساز از جمله پروژه های بزرگ باید توسط یک شرکت هندی. مقامات دولت در گذشته نیز باید لغو برخی مناقصات به ترویج “را در هند’,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im