PIA سقوط هواپیما بازمانده ظفر Masud تعهد به کار برای رفاه کارکنان

اخبار/فایل

اسلام آباد/KARACHI: بانک مرکزی پنجاب مدیر ارشد اجرایی (CEO) ظفر Masud بود که میان تنها دو بازماندگان از روز جمعه PIA, سقوط هواپیما متعهد شده است تا کار خود را برای رفاه کارکنان و خدمت به کشور با توجه به نامه او نوشت.

در نامه خود Masud گفت: “این حادثه [PIA سقوط هواپیما] دهکدهای بیشتر تقویت شد و من حل و فصل به کار بیشتر با شوق و شور برای رفاه همه شما. آن زمان برای ایجاد یک تعهد به ادامه مراقبت در مورد هر یک از دیگر و کار برای رشد بانک ما.”

ظفر Masud نامه به کارکنان خود را. جزوه طریق اخبار

تشکر از خدا برای دادن به او یک شانس دوم در زندگی, مدیر عامل شرکت نوشت: “من باور دارم که خدا ص به من یک زندگی دوم و من آرزو می کنم به بیشتر از آن را با خدمت به کشور این نهاد و همکاری برای بهبود همه شما.”

PIA پرواز PK-8303 یک ایرباس A320 جت حامل 99 نفر سقوط کرده بود روز شنبه به کراچی مدل مستعمره — شلوغ منطقه مسکونی — پس از دو بار تلاش برای فرود در جناح فرودگاه بین المللی.

دلیل واقعی برای سقوط ناشناخته باقی می ماند به عنوان تحقیقات باقی مانده در جریان است.

صحبت از سلامت خود Masud گفت که او “پایدار تنها چند جراحت” و او به زودی بازگشت و در میان کارکنان خود را به کار برای “پیشرفت و رفاه از بانک”.

“این در واقع یک حادثه وحشتناک را که منجر به از دست دادن حدود 97 گرانبها زنده از جمله مسافران و خدمه,” او گفت:. “من بیان عمیق ترین تسلیت من به نمایندگی از بانک مرکزی پنجاب به خانواده های مسافران و خدمه اعضای که جانشان را از دست دادند.

“من دعا می کنم خدا به اعطای آنها بالاترین رتبه در زندگی ابدی و همچنین دادن آرامش به خانواده های داغدیده,” او اضافه شده است.

Masud معتقد است که او “خوش شانس” برای زنده ماندن است که سقوط هواپیما و او اعتبار خود را از خانواده و دوستان خود را برای نماز.

“Reliving مصیبت از بخت هواپیما, من پیدا کردم خودم را بسیار خوش شانس برای زنده ماندن در برابر تمام مشکلات. من به شدت بر این باورند که این همه با توجه به نماز از خانواده و دوستان و به ویژه هزاران نفر از اعضای BOP, خانواده,” او گفت:.

“من بسیار افتخار از تمام کارکنان از من BOP تیم و سپاسگزار برای نماز خود را و بهترین آرزوها. من هم احساس افتخار می کنم که من به عنوان یک نهاد که در آن هر کس در مورد مراقبت از هر یک از دیگر” Masud نوشت.

PIA سقوط هواپیما گزارش مقدماتی پرسش

تصادف هوایی محققان در حال تلاش برای کشف کردن اگر PIA پرواز PK-8303 تصادف حادثه منتسب به یک خلبان خطا و یا نقص فنی, با اطلاعات جدید و افزایش دادن به سوال در مورد شرایط و چگونگی این حادثه با توجه به گزارش پیش از آن.

اعتقاد بر این است که یک گزارش کامل را می توان در سه ماه.

در ضمن یک گزارش مقدماتی مطرح شده سوال در مورد خلبان را از دست داده و این حادثه و آنچه که مانع از کابین خلبان از اطلاع رسانی کنترل ترافیک هوایی در جناح فرودگاه بین المللی در مورد این هواپیما مشکلات است.

بر اساس این گزارش آماده شده توسط پاکستان در سازمان هواپیمایی کشوری (CAA) است موتورهای هواپیما بود خراشیده باند سه بار خلبان برای اولین بار تلاش برای فرود هواپیما باعث اصطکاک و جرقه است.

سه علامت مشاهده شده و ثبت شده توسط PCAA کارشناسان بر روی باند فرودگاه. با توجه به منابع در PCAA این هواپیما موتورهای اولین تماس با زمین در 4500 فوت نشانگر پس بار دوم در 5,500-پا نشانگر و بار سوم در 7000 فوت نشانگر.

اگر چه موتورهای لمس زمین هواپیما را حلقه در هیچ نقطه ای به ایجاد ارتباط با باند.

پس از سوم تاثیر خلبان در زمان هواپیما به هوا دوباره که مقامات در بر داشت بسیار عجیب و غریب به عنوان کابین خلبان نکردند کنترل ترافیک هوایی از هر گونه مشکل با ارابه فرود بود که آن را در حال حاضر روشن است که این دلیل بود که چرا آن را نمی تواند به درستی زمین.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de