PIA سقوط هواپیما: 3 اخطار از کنترل ترافیک هوایی به ارتفاع پایین تر نادیده گرفته شد توسط خلبان

نجات کارگران جستجوی قربانیان در محل پس از سقوط هواپیما. AFP/فایل

کراچی: سه هشدارهای صادر شده توسط کنترل ترافیک هوایی به کاهش ارتفاع نادیده گرفته شد توسط خلبان بد بخت PIA هواپیما که سقوط کرده بود روز جمعه.

این PK-8303 تراژدی تبدیل شده است بیشتر سوم-فاجعه بار حمل و نقل هوایی, فاجعه در تاریخ پاکستان.

سقوط هواپیما به باریک خیابان های مسکونی در کراچی روز جمعه برخورد آسیب قابل توجهی به خانه های پرجمعیت منطقه است. از 99 نفر روی 97 کشته شدند و تنها دو مسافر جان سالم به در برد.

با توجه به یک گزارش از کنترل ترافیک هوایی دیده می شود توسط Geo News پرواز ترک لاهور فرودگاه در 01:05pm و برنامه ریزی شده بود به زمین در میدان هوائی بین المللی Aiport در کراچی در 2:30بعد از ظهر.

در این گزارش گفت: این هواپیما تا به حال به اندازه کافی سوخت در آن به پرواز دو ساعت و 34 دقیقه در حالی که خود را در کل زمان پرواز ثبت شد در یک ساعت و 33 دقیقه است.

در 2:30pm هواپیما بود 15 مایل دریایی از کراچی در Makli پرواز در ارتفاع 10000 پا بالاتر از سطح زمین به جای 7,000 زمانی که کنترل ترافیک هوایی صادر اول آن هشدار به خلبان برای پایین آوردن هواپیما در ارتفاع.

به جای پایین آوردن هواپیما در ارتفاع خلبان در پاسخ گفت که او راضی بود. زمانی که تنها 10 مایل دریایی شدند تا به فرودگاه کراچی این هواپیما در ارتفاع 7000 پا به جای 3000.

در این گزارش آمده است که کنترل ترافیک هوایی صادر شده یک دوم هشدار به خلبان برای پایین آوردن هواپیما در ارتفاع. این خلبان در پاسخ دوباره توسط بیان کرد که از او راضی خواهد بود و رسیدگی به وضعیت گفت که او آماده بود برای فرود.

PK-8303 موتور خراشیده باند سه بار در: گزارش

با توجه به زودتر گزارش تهیه شده توسط پاکستان در سازمان هواپیمایی کشوری (PCAA) این هواپیما موتورهای بود خراشیده باند سه بار خلبان برای اولین بار تلاش برای فرود هواپیما باعث اصطکاک و جرقه است. سه علامت مشاهده شده و ثبت شده توسط PCAA کارشناسان بر روی باند فرودگاه.

منابع در PCAA گفته بود این هواپیما موتورهای اولین تماس با زمین در 4500 فوت نشانگر پس بار دوم در 5,500-پا نشانگر و بار سوم در 7000 فوت نشانگر.

پس از سوم تاثیر خلبان در زمان هواپیما به هوا دوباره که مقامات در بر داشت بسیار عجیب و غریب به عنوان کابین خلبان نکردند کنترل ترافیک هوایی از هر گونه مشکل با ارابه فرود بود که آن را در حال حاضر روشن است که این دلیل بود که چرا آن را نمی تواند به درستی زمین.

وجود دارد هیچ نشانه ای از خلبان یا افسر اول به کنترل ترافیک هوایی است که چیزی اشتباه است با هواپیما. کارشناسان بر این نظر است که هنگامی که موتورهای خراشیده زمین در اولین تلاش ناموفق در فرود با موتور مخزن روغن و سوخت پمپ شده اند ممکن است آسیب دیده است.

موتور نفت ممکن است شروع به نشت که مانع خلبان از دستیابی به نیروی مورد نیاز و سرعت برای بالا بردن هواپیما به ایمنی.

با توجه به منابع در صبا و همچنین PCAA خلبان یک تصمیم “در خود” به انجام “رفتن در اطراف” پس از شکست او به زمین ، آن را تنها در رفتن در اطراف است که صبا مطلع شد که ارابه فرود بود نه استقرار.

خلبان به کارگردانی کنترل ترافیک هوایی به هواپیما به 3000 پا اما او موفق تنها 1,800.

هنگامی که کابین خلبان یادآور شد برای رفتن برای 3000 سطح اول افسر در پاسخ گفت: “ما در تلاش هستند”.

کارشناسان گفت: این شکست برای رسیدن به کارگردانی ارتفاع نشان می دهد که موتورهای شد پاسخ نمی دهد.

در حالی که با نزدیک شدن به باند فرودگاه از Malir تعیین شده 25L برای دومین تلاش خلبانان نیز در یک فاصله کوتاه از 1.5 مایل دریایی به جای اجباری 7 مایل دریایی تعریف شده برای چنین بزرگ به اندازه هواپیما.

هواپیما را عدم رویکرد از اجباری ارتفاع و فاصله دوباره نشان می دهد که موتورهای فراهم نیست به اندازه کافی محوری و سرعت به انجام هر دو توابع. این هواپیما پس از آن کج شده و به طور ناگهانی سقوط کرد.

“هواپیما فرود بیش از حد سریع تقریبا فرو,” منابع آشنا با این گزارش گفت:.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im