PEMRA مقررات: ساده پیشنهاد Web TV, OTT, بخشنامه

عکس: فایل

پاکستان رسانه های الکترونیکی نظارتی اقتدار (PEMRA) تماس های اخیر برای تنظیم سایت تلویزیون (تلویزیون اینترنتی) و بیش از حد بالا (OTT) خدمات محتوا منجر به مقدار زیادی از رنگ و گریه و نیز دروغ و اطلاعات غلط.

اگر چه PEMRA منتشر شد یک عمل متقابل و نخست وزیر عمران خان کانونی فرد در رسانه های دیجیتال دکتر ارسلان خالد با رد این ادعا روابط عمومی کانون سوخت بود بیشتر با اطلاع بودن در خدمت به تاریکی. وجود دارد بنابراین مقدار که باقی مانده است می توان توضیح داد.

در اینجا این است که چگونه ممکن است یک شخص مشترک تحت تاثیر قرار گرفتن پیشنهاد قوانین و مقررات.

باید PEMRA شده اند واضح تر?

بر اساس PEMRA پیش نویس قدرت به نظر می رسد به اشتباه خود را به عنوان مردم هستند. پیشنهاد خود را مبهم است در جنبه های متعدد و معلوم نبود که آیا قصد بود برای تنظیم محتوای آنلاین و یا مالیات آن است.

چه وب سرویس تلویزیون هر PEMRA?

در آن پیش نویس این PEMRA تعریف وب سایت تلویزیون به عنوان یک معادل برای پخش کانال های تلویزیونی را livestream. وب سایت تلویزیون ممکن است یک برنامه زمانبندی متشکل مختلف زندگی می کنند را نشان می دهد و ثبت آنهایی اما آنها باید نشان داده شود به مخاطبان آنلاین در یک غیر خطی راه از طریق یک وب سایت است. اما هنوز روشن نیست که در این پیش نویس که آیا این livestreams باید پخش 24/7 در نظر گرفته شود وب سایت تلویزیون. خواهد یک وب سایت تنها یک بار در هفته, نمایش زنده نیز در نظر گرفته شود در این تعریف ؟

چگونه PEMRA تعریف OTT خدمات محتوا ؟

با توجه به PEMRA همه ویدئو بر روی تقاضا محتوا است که در طبقه بندی OTT خدمات محتوا. بنابراین یک آرشیو از فیلم در یک وب سایت است که می تواند در هر زمان و در هر جهت در نظر گرفته خواهد شد OTT خدمات.

آیا این شامل تلفن همراه و رسول بر اساس برنامه ؟

با توجه به پیش نویس پاسخ ساده است: هیچ.

این PEMRA بارها با استفاده از کلمات ‘وب سایت’ و ‘Url’ در سراسر آن پیشنهاد شده و همچنین یک برنامه برای مسدود کردن محتوای با مقامات مخابرات پاکستان را (PTA) کمک در مورد نقض.

به طور کلی اکثر OTT و Web TV خدمات در سراسر جهان به شدت تکیه بر برنامه های تلفن همراه.

اما آیا این به این معنی نیست نیاز به مطابقت با PEMRA مورد نیاز به عنوان طولانی به عنوان آنها ‘وب سایت’ یا ‘URL’ است که می تواند مسدود شده است ؟ آیا تنظیم طرح برای جلوگیری از برنامه ‘دانلود’ URL ؟ اگر محتوا در حال توزیع از طریق یک جایگزین برای برنامه فروشگاه ها ؟ آنچه در مورد میلیون ها نفر از افرادی که در حال حاضر چنین برنامه بر روی تلفن همراه خود را? چه اگر آن را به یک پلت فرم نرم افزار ؟ و آنچه از رسول مبتنی بر نرم افزار است که باید خود را به سرعت در حال تکامل اکوسیستم و یک منبع بزرگ از جعلی خبر ؟

پاسخ به تمام این سوالات است که به احتمال زیاد هیچ.

چگونه در مورد شخص ثالث سیستم عامل مانند Facebook و YouTube?

جالب است ببینید که PEMRA پیش نویس نمی ریختن مقدار نور در استفاده از Web TV & OTT خدمات موجود در شخص ثالث سیستم عامل است. آن گفت: تجمیع خدمات نیاز به مجوز اما سیستم عامل با محتوای تولید شده توسط کاربر (UCG) نیست; اما آنچه در مورد کاربر-تولید تجمع مبتنی بر وب سایت که در آن کاربران به اشتراک گذاری فیلم ها تعبیه شده از سراسر اینترنت ؟ خواهد که بیش از حد نیاز به یک مجوز ؟

تنظیم کننده نیز موفق به روشن کردن اگر آن را به برنامه تحمیل چنین نیاز به مشارکت فردی که به پلت فرم به عنوان به خوبی. آن را یک تفاوت اگر آنها تغییر محل سکونت خود را از پاکستان به پاناما ؟ خواهد مجوز به دست آمده در هر پلت فرم حضور و اساس و یا می شود آن را معتبر سراسر همه شناخته شده سیستم عامل? آنچه درباره سیستم عامل جدید در بازار است ؟ چه در مورد کسانی که تنها به ارائه به مخاطبان برسد و به اشتراک گذاری درآمد آمار کاربران ؟ چگونه PEMRA ورزش هیچ کنترل بیش از این سیستم عامل?

جالب است که مسدود کردن آدرس ها کمک می خواهم آن را به عنوان هزینه نیست یک سکه برای کاربران برای آپلود مطالب بارها و بارها و به دست آوردن آدرس جدید. به علاوه در مقیاس بزرگ این امر به نوبه خود کل مسدود کردن Url های سناریو به یک مورد کلاسیک از تعقیب غاز وحشی برای PEMRA کارکنان. آیا معنی اعمال محدودیت های مجوز بین المللی سیستم عامل هست ؟ خواهد پاکستان دیدن یکی دیگر از ممنوعیت YouTube, Facebook و یا شاید حتی Infinite در آینده ای نزدیک ؟

در حال حاضر به حتی سختتر بخشی!

این PEMRA نه تنها آرزوهای خود را به اتهام یک بار مجوز و هزینه سالانه بلکه دو درصد از درآمد ناخالص تولید شده از طریق این خدمات است. اما آنچه در مورد جریان درآمد از خدمات’ برنامه های تلفن همراه? آن را بپرسید بین المللی سیستم عامل را به فاش کردن شکاف بین درآمد تولید شده از آدرس ها و برنامه ؟

یک Rs5-10m هزینه از مشارکتکنندگان?

پیشنهاد می کند این را روشن اما از خالص فنی و تجاری منظر PEMRA واقعا نمی تواند اتهام مشارکت فردی چنین هزینه. نه تنها آن را معکوس, اما عقل به عنوان به خوبی.

مهم نیست که چقدر ساده و بی تکلف مردم که با این پیش نویس برای تنظیم فضای دیجیتال ممکن است نگاه مانند آنها قطعا می دانم که بهتر از نیش این دست که ممکن است آنها را تغذیه بعد. آن است که بسیار بعید است به قصد اینجا.

تنظیم محتوا در بین سیستم عامل ممکن است در دستور کار است و به این دلیل است که بدن اشاره کد رفتار 2015 در سراسر سند اما یک کلمه از احتیاط برای همه مشارکت فردی که خود را اجرا کنید وبلاگ: اين وبلاگ ممکن است لازم باشد برای به دست آوردن مجوز.

چگونه این تاثیر زیادی گرفتم.

بسیار بعید است که این پیش نویس می تواند در مقیاس بزرگ ناشران از منظر مالی پس از صرف Rs5-10 میلیون برای یک مجوز است که در اصل ایجاد قوی موانع ورود برای تازه واردان است که می تواند اخلال در بازار خواهد بود چشم خوش آمدید برای آنها.

اما در اینجا نکته برای چنین مقیاس بزرگ ناشران: تقریبا همه آنها در حال حاضر وب سایت تلویزیون و OTT خدمات محتوا در وب سایت خود نرم افزار و جریان اصلی رسانه های اجتماعی و محتوای سیستم عامل است. اما PEMRA پیشنهاد کرده است که در آن پیش نویس که هیچ نهاد می تواند مجوز برای هر دو خدمات در همان زمان ساخت آن — رک و پوست کنده — احمق حرکت می کند.

این کانال’ مطالب و محتوای آن چیزی است که باعث دیجیتال خود را با حضور همه ارزشمند تر برای همه. آن چیزی است که از بخشی از خدمات خود را. این است که چگونه آن را در حال رشد در همه جا در جهان است. به علاوه کاربران آن را می خواهم.

این یک شرط به تنهایی کافی است برای پایان دادن به تمام رشد. و اگر PEMRA مجاز در مقیاس بزرگ ناشران به مجوز برای هر دو خدمات در همان زمان, اما نه برای تازه واردین, آن را نمی خواهد یک سطح میدان بازی — چیزی که این پیشنهاد به وعده رسیدن به از طریق این مقررات است.

آنچه ما واقعا نیاز به درک اینجا ؟

این مهم است که توجه داشته باشید که این مقررات هنوز پیشنهادی به هیچ قانونی برای formalisation. این بیشتر شبیه به یک پیش نویس برای اولین بار است که PEMRA به اشتراک گذاشته است و در خواست نظر خود را بر روی آن.

آن را به مثابه یک رویکرد خود را در آن به عنوان یکی نمی تواند به یاد بسیاری از حوادث که موسسات مانند این خواسته برای افکار عمومی پس از این واکنش بود که واقعا غیر ضروری است.

به جای نخوری PEMRA آنچه ما انجام داده اند می تواند بود برای با هم نشستن و پیشنهاد یکی دیگر از پیش نویس پوشش نظر ما به عنوان یک پاسخ و یا در صورتی که درخواست بیش از حد پس از آن شاید فقط به اشتراک گذاشتن انتقادات و پیشنهادات ما را در راه سازنده.

سپس در PEMRA پایان ما می توانیم انتظار داشته باشیم که همه از نظرات آنها دریافت کرده اند, همراه با کلی احساسات و نظرات به اشتراک گذاشته شده بیش از سنتی و رسانه های اجتماعی را در نظر گرفته شود در حالی که پیش نویس نسخه بعدی به عنوان این است تنها راه برای پیشرفت بیشتر در این مقررات است.

آن را ضروری است برای PEMRA را لازم تجدید نظر به این پیش نویس قبل از پیشنهاد به طور رسمی قانونی بدن (می گویند کابینه & پارلمان) به تایید شود به عنوان یک تنظیم.

چگونه PEMRA می تواند به تولید درآمد از تنظیم این فضا ؟

خوب PEMRA به اشتراک گذاشته شده نمونه های متعدد از مقامات نظارتی از کشورهای دیگر چگونه آنها در حال اعمال یک درجه ای از کنترل در اطراف این خدمات اما آنها باید به صراحت گفت که اگر هر یک از این مقامات در حال شارژ هیچ هزینه.

در عین حال تعداد کمی از آنها عامل بدون تحمیل هر نوع اتهامات عنوان شده علیه. پس چه می تواند PEMRA انجام دهید ؟

بیایید شروع با درآمد. ما می توانیم یک مثال از یک ایمیل اخیر از گوگل به همه ناشران است که کسب درآمد از ما مبتنی بر ترافیک.

حستبلیغ حساب مرتبط با یوتیوب خود را صاحب محتوا(ع) شناخته شده به عنوان درآمد درآمد از بینندگان در ایالات متحده است.

به عنوان یک نتیجه پرداخت این درآمد منوط به ما خودداری مالیات و گزارش. اگر هر یک از ما منع مالیات اعمال گوگل ممکن است شروع خودداری مالیات پرداخت شده به شما شروع به عنوان اوایل به عنوان ژانویه 1 سال 2020 است.

چرا این اتفاق می افتد ؟

گوگل دارای یک مسئولیت تحت فصل 3 از قانون درآمد داخلی آمریکا به خودداری از مالیات و گزارش در برخی موارد به سرویس درآمد داخلی هنگامی که یک شریک را بدست آورده و درآمد حاصل از بینندگان در ایالات متحده است.

چقدر از درآمد من را تحت تاثیر خواهد?

تنها بخشی از مطالب خود را مالک درآمد به دست آورده از ما بینندگان خواهد بود موضوع را به ما خودداری مالیات و گزارش. این درآمد (e.g تبلیغات انداز معاملات اشتراک) است که تولید شده از بینندگان در ایالات متحده است.

قابل اجرا با ما خودداری نرخ مالیات را بر اساس مالیات اسناد و مدارک است که شما در اختیار گوگل (به عنوان مثال فرم W-8 یا W-9).

شما ببینید نهایی مقدار نکردن در حستبلیغ گزارش پرداخت.

چگونه میتوانم فرم های مالیاتی?

ما متوجه است که شما هنوز برای ارسال یک فرم مالیاتی و یا ارائه شده نامعتبر فرم.

به عنوان یک یادآوری اگر ما را دریافت نمی تکمیل معتبر مالیات اسناد و مدارک (به عنوان مثال W-8 W-9) از محتوای خالق آن ممکن است در آینده پرداخت های ساخته شده به این فرد موضوع را به 30 درصد فدرال ایالات متحده منع مالیات .

بنابراین ما نیاز به درک روند ساخت پول از طریق این کانال و شیر را به آنها.

در اینجا ما در مورد بسیاری از ناشران در حال ساخت درآمد خود را از تبلیغات است که به نظر می رسد در وب سایت خود یا خود محتوای صفحات را در یک پلت فرم و یا در محتوای خود را.

اما بدون توجه به جایی که تبلیغ به نظر می رسد به طور کلی بزرگترین عمده ای از این درآمد می آید از یک شرکت یعنی گوگل است. Facebook نیز به نظر می رسد به دنبال گوگل منجر شود در این.

وجود دارد برخی از بازیکنان دیگر اما آنها یک قطعه بسیار کوچک از پای. برخی از ناشران بزرگ نیز به طور مستقیم به فروش آگهی خود را موجودی اما آن را منعکس در خود کتاب. شیر به این جریان درآمد PEMRA می توانید 3 مرحله رویکرد است.

دریافت این سیستم عامل ثبت شده در پاکستان به عنوان یک کسب و کار است.

یک دال از درآمد درصد بر اساس مقیاس از ناشر است.

بپرسید این سیستم عامل به کسر این سهم در منبع از همه از درآمد است که تولید از طریق ترافیک از پاکستان صرف نظر از این رسانه به عنوان در پلت فرم خود را پلت فرم تلفن همراه, نرم افزار, سایت ناشر یا ناشر موبایل برنامه.

برای درآمد که به دست آورده است به طور مستقیم با فروش این آگهی موجودی برای تبلیغ وجود دارد نیاز به یک گزارش ساز و در هر دو به پایان می رسد با قدرت مالیاتی خواهد شد که مطمئن شوید که هیچ فرار از پرداخت مالیات و یا اجتناب از وقوع در کل فرایند. این نیز می تواند در این مورد با تمام اشتراک مبتنی بر خدمات است.

این اطمینان خواهد داد که PEMRA می شود سهم عادلانه خود را به عنوان به خوبی به عنوان ایجاد یک سطح میدان بازی برای هر کسی که کسب درآمد از وب سایت تلویزیون & OTT بر اساس محتوا و خدمات است.

چگونه PEMRA ورزش می تواند کنترل محتوا در فضای دیجیتال?

در حال حاضر می آید به بخش نظارتی از اجرای یکنواخت محتوای سیاست (یعنی با رعایت اصول اخلاقی-2015) در تمام رسانه ها. این می تواند و باید انجام شود بدون هیچ گونه هزینه مجوز مانند همه کشورهای دیگر انجام می دهند وجود دارد که در نمونه های خود را.

در مورد پلت فرم این می تواند اجرا بر روی پلت فرم سطح خود را با ساخت این اجباری به توافق با PEMRA کد رفتاری-2015 بنابراین دیگر هیچ مجوز مورد نیاز است توسط فردی نویسندگان محتوا. همان مورد خواهد بود با برنامه های کاربردی تلفن همراه. برای وب سایت وجود دارد می تواند یک فرآیند آنلاین که در آن صاحب وب سایت می تواند ارسال وب سایت خود را و موافقت با تمام ضوابط و شرایط مندرج در کد رفتار-2015. این امر اساسا به آنها مجوز برای رفتن با این خدمات است.

ضروری است به درک برای قانون گذاران است که این سیستم عامل مختل این بازار با از بین بردن اصطکاک و اگر دولت واقعا در مورد مراقبت دیجیتال اختلال نسبت به سعی کنید به پیشنهاد سیاست هایی است که بهره وری گرا و نه در حال توسعه با ناهنجاری ها در ذهن با اضافه کردن غیر ضروری با مانع برای افرادی که می خواهد این “tabdeeli” اتفاق می افتد.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>