اکثر شرکت های هواپیمایی می تواند ورشکسته ظرف سه ماه هوانوردی گروه هشدار

مرکز حمل و نقل هوایی (CAPA) و اطلاعات بازار شرکت یکشنبه هشدار داد که اکثر شرکت های هواپیمایی خواهد بود ورشکسته در پایان ممکن است به دلیل های مختلف سفر محدودیت های اعمال شده در سراسر جهان به عنوان رمان coronavirus گسترش می یابد.

کشورهای متعدد گرفته اند مراحل را تعطیل از آنجا که از virus. ایالات متحده ممنوع, سفر از اروپا و کشورهایی مانند دانمارک و ایتالیا و اسپانیا را یا به طور کامل یا تا حد زیادی خود را تعطیل کرد. (مرتبط: در اینجا چیزی است که هر دولتی در امریکا انجام شده است برای مبارزه با گسترش Coronavirus)

“به عنوان تاثیر coronavirus و چند دولت, سفر, واکنش های رفت و برگشت از طریق جهان ما بسیاری از شرکت های هواپیمایی که احتمالا در حال حاضر رانده شده اند به ویژگی های ورشکستگی و یا حداقل قابل ملاحظه ای در نقض بدهی پیمان” کلاه نوشت و در آن یکشنبه گزارش. “ذخایر نقدی در حال اجرا به سرعت به عنوان ناوگان در حال پایه و چه پرواز وجود دارد کار بسیار کمتر از نیمه کامل است.”

Passengers wait for flights at Edinburgh Airport on March 16, 2020 in Edinburgh,Scotland. (Jeff J Mitchell/Getty Images)

مسافران منتظر پرواز در فرودگاه ادینبورگ در مارس 16, 2020 در ادینبورگ,اسکاتلند. (جف J Mitchell/گتی ایماژ)

شرکت های هواپیمایی به نظر می رسد به توافق با کلاه ارزیابی.

بسیاری از ترس است که آنها نمی خواهد زنده ماندن در جهانی همه گیر تایمز مالی گزارش شده است. صنعت هشدار داده است که آن را به به کاهش شغل و به دنبال حمایت از دولت به شناور باقی می ماند. IAG شرکت مادر از خطوط هوایی Aer Lingus و ایبریا اعلام کرد که دو ماه را ببینید عظیم 75% کاهش ظرفیت با توجه به آن سر ویلی والش.

“وضعیت در حال رفتن به بسیار پویا در چند هفته آینده” والش گفت: با توجه به FT. “وجود دارد بسیاری از شرکت های هواپیمایی وجود دارد که به شدت تاکید کرد با کمی و یا بدون پول نقد منابع است.”

دیگر شرکت های هواپیمایی اعلام کرده اند بزرگ کاهش ظرفیت به عنوان به خوبی. Air France-KLM کاهش ظرفیت 70-90% و اضافه شده است که آن مسیر مالی است “به شدت رو به وخامت گذاشته” FT گزارش شده است. در ضمن United Airlines و Air New Zealand گفت: کارکنان که اخراج به زودی آغاز خواهد شد چرا که دهها هزار نفر از هواپیما مجبور شده اند به مبتنی باقی می ماند.

An airline employee places literature at check-in counters at the Seattle-Tacoma International Airport on March 15, 2020 in Seattle, Washington. (John Moore/Getty Images)

هواپیمایی کارمند مکان ادبیات در چک در شمارنده در فرودگاه بین المللی سیاتل تاکوما در 15 مارس سال 2020 در سیاتل واشنگتن است. (جان مور/گتی ایماژ)

برخی از جمله CAPA, باید از دولت خواست برای کمک به شرکت های هواپیمایی شناور باقی می ماند. Oneworld, SkyTeam و ستاره اتحاد سه جهانی هواپیمایی اتحاد به نام نه تنها در دولت بلکه در فرودگاه و سهامداران به این صنعت کمک به کشورهای بیشتری شروع به تعطیل. سه جهانی هواپیمایی اتحاد نشان دهنده تقریبا 60 حامل FT گزارش شده است.

چینی هواپیمایی احتمال زنده ماندن این تهدید چرا که آنها بیشتر بودجه توسط دولت با توجه به کلاه. عمده ایالات متحده هواپیمایی با حمایت اتحادیه های کارگری که در حال حاضر می تواند فرصت خوبی برای لابی.

“جایگزین را تحمل نمی کند به فکر کردن در مورد” کلاه نوشت. “یک بدون ساختار و ناسیونالیستی نتیجه نخواهد بود بقای اصلح. آن بیشتر متشکل از خطوط هوایی است که بزرگترین و بهترین پشتیبانی شده توسط دولت است. سیستم reek از ناسیونالیسم.”

“و آن را نمی خواهد در خدمت نیازهای قرن 21 جهان است. است که یک چشم انداز است که هر مسئول دولتی باید آماده به تامل.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im