Jang Editor-in-Chief میر شکیل-ur-Rehman به نظر می رسد قبل از NAB

Geo.tv/ Screengrab از طریق اخبار

لاهور: Jang گروهی از روزنامه های مدیر عامل و سردبیر میر شکیل-ur-Rehman در روز پنج شنبه به نظر می رسد قبل از ملی پاسخگویی دفتر (NAB) لاهور در یک مورد مربوط به خرید 54-kanal زمین.

میر شکیل-ur-Rehman مطلع ناب که او خریداری 54-kanal زمین از یک مالک خصوصی و او صاحب مدارک و شواهد از همان. از او پرسید: anti-پیوند ناظر به اجازه دهید او را می دانم که در نوشتن اطلاعات مورد نیاز آنها از او.

NAB تا به حال صادقانه افسران و همچنین الرحمان گفت:, و اضافه کرد که او امیدوار است که ناظر و دادگاه تصمیم خواهد گرفت که مورد نسبتا. در پاسخ به سوال او گفت: هر کس به طور کامل آگاه از محدودیت هایی در رسانه های پاکستان.

صحبت با رسانه ها در خارج از, او اشاره کرد که مشابه اتهامات وارد شد در برابر او در گذشته نیز بودند اما ثابت شده باشد نادرست است.

این مهم است که توجه داشته باشید که یک دادگاه انگلیسی تا به حال اعمال جریمه در یک کانال خصوصی که تا به حال ادعا شده که Geo News گسترش هرج و مرج در پاکستان شد و در حال پرداخت به ترویج خارجی در دستور کار است.

همان کانال خصوصی را متهم کرده بود که جانگ گروهی از روزنامه های مدیر عامل و سردبیر میر شکیل-ur-Rehman بودن یک خائن و دشمن از کشور است.

این کانال بعدها اعتراف کرد که آن را به حال هیچ مدرکی برای حمایت از آن اتهامات زیر که دادگاه بریتانیا تا به حال اعمال خوب در آن است. با توجه به عدم پرداخت جریمه کانال بود مجبور به تعطیل کردن عملیات خود در انگلستان است.

با اشاره به این مورد الرحمان برجسته که مشابه اتهام های جعلی در گذشته منجر شده بود یک دادگاه انگلیسی به اعمال جریمه به ارزش Rs600-650 میلیون دلار در یک کانال تلویزیون.


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>