شیوع کروناویروس اتحاد برندها تغییر آرم برای ترویج اجتماعی فاصله

Facebook

چندین مارک های مشهور بین المللی از جمله مک دونالد را مجددا راه آرم خود را به ترویج اجتماعی فاصله به عنوان coronavirus همه گیر ایجاد می کند ویران در سراسر جهان است.

در زمانی که دولت ها در سراسر جهان در تماس توده ها به عمل اجتماعی فاصله برای اطمینان از این بیماری گسترش مارک های مشهور بین المللی در حال انجام همان.

این مواد غذایی سریع نام تجاری مک دونالد Brasil فاصله آن ” M ” آرم در تلاش برای گسترش آگاهی در این زمینه است.

خودرو شرکت آئودی در یک توییت گفت: “ماندن در خانه خود را نگه دارید دور ماندن سالم و حمایت از یکدیگر – ما در این با هم.”

تجهیزات ورزشی تولید شرکت نایک نیز به دادگاه تجدید نظر به مردم به ماندن در خانه.

در سطح جهان بیش از 37,000 مرگ و میر ثبت شده است که بیشتر آنها در اروپا پس از این ویروس برای اولین بار پدید آمده در ماه دسامبر.

در ضمن بیش از 785,000 COVID-19 موارد ثبت شده در 200 کشور و منطقه.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>