کاپیتان دیپک ساعت پس از زنده ماندن از سقوط هوایی در دو د۰۰ ۸۸۸۰۱۱۰۰۰۱۱۰۸۸۸ به پرواز بازگشتتوسط PTI کاپیتان دیپک ساعت خلبان پرواز ایر ایندیا اکسپرس که پس از سقوط هواپیما در فرودگاه کوژیکوده کرالا به همراه ۱۷ نفر دیگر درگذشت، در اوایل دهه ۱۹۹۰ هنگامی که در نیروی هوایی بود و شش ماه در بیمارستان بستری بود، از یک سقوط هوایی جان سالم به در برد. در آن حادثه، “سَتِس” دچار جراحات متعددی بر روی جمجمه اش شده بود، اما به دلیل قدرت و اشتیاق قوی اش آزمایش را پاک کرد و دوباره پرواز را آغاز کرد. پرواز ایر ایندیا اکسپرس از دبی با ۱۹۰ در هیئت مدیره بر روی میز فرودگاه Kozhikode در کرالا در جمعه شب در حالی که در باران های شدید فرود آمد و به دره ای در ۳۵ فوت زیر زمین افتاد و به دو بخش شکست. کاپیتان Sathe که خلبان و خلبان او Akhilesh کومار هم از جمله کسانی بودند که در این حادثه جان خود را از دست داده اند. Aathe فرمانده بال سابق نیروی هوایی هند (IAF) بود و در استقرار آزمایش پرواز این نیرو خدمت کرده بود. همچنین خوانده شده | سقوط هواپیمای کرالا: وزیر هوانوردی اعلام کرد Rs 10 lakh امداد موقت برای کین قربانیان پسر عموی او، نیلش ساته، که مشاور امور مالی در اداره بزرگراه های ملی هند (NHAI) است، در یک پیام فیس بوک گفت: «باور این که دیپک ساته، دوست من بیشتر از پسر عموی من، سخت است. او خلبان ایر ایندیا اکسپرس بود که مسافرین را از دبی در “وند بهارات میشن” حمل می کرد، که شب گذشته باند فرودگاه بین المللی کوزیکوده را به کُشکید. “Deepak یک اپراتور هوایی با تجربه با ۳۶ سال تجربه پرواز بود. A passout of NDA, topper in the 58th course and an awardee of ‘Sword of Honour’, Deepak served Indian Air Force for 21 years before joining as a Commercial Pilot with Air India in 2005. اون فقط یک هفته پیش بهم زنگ زد و مثل همیشه جووووبود”
V Muraleedharan, MoS for External Affairs, MP MK Raghavan and Kerala #BJP President K Surendran are at the #keralaplanecrash site, taking stock of the situation and speaking to officials. #AirIndiaExpress #AirIndiaCrash @xpresskerala pic.twitter.com/8Kp1U0iFgS— The New Indian Express (@NewIndianXpress) August 8, 2020
وقتی از او درباره ماموریت “وند بهارات” پرسیدم، او افتخار می کرد که همتای ما را از کشورهای عربی بازپس می گیرد. من از او پرسیدم: “دیپک، آیا شما هواپیماهای خالی حمل می کنید از آنجایی که آن کشورها اجازه ورود مسافران را نمی دهد؟” او پاسخ داده بود: “اوه، نه. ما میوه ها، سبزیجات، دارو و غیره را به این کشورها حمل می کنیم و هیچ وقت هواپیما به این کشورها خالی پرواز نمی کند. اين آخرين صحبتمن با اون بود همچنین خوانده شده | Kozhikode فرودگاه mishap : مرحوم کرالیت expat کمک پول برای فقرا قبل از ترک دبی او در اوایل دهه نود در سقوط هوایی جان سالم به در برد زمانی که در نیروی هوایی بود. او به مدت 6 ماه برای جراحات متعدد جمجمه بستری شد و هیچ فکر نمی کرد که او دوباره پرواز خواهد کرد. اما قدرت و عشق قوی او برای پرواز باعث شد که او را روشن آزمون دوباره. این یک معجزه بود، “Sathe گفت. به گفته او، کاپیتان Sathe توسط همسر و دو پسر خود، هر دو پس از گذشت از بمبی IIT جان سالم به در برد. کاپیتان ساث پسر سربریدواسنت ساث بود که به همراه همسرش در ناگپور می ماند. برادرش، کاپیتان ویكاس، نیز ارتشی بود، كه در حین خدمت در منطقه جامو، زندگی خود را به سر می بردید. در همین حال، یکی از همسایگان کاپت سَت از او به عنوان مردی با حال و دوستانه یاد می کرد. ساته در مجتمع مسکونی نهار امریت شاکتی در چاندیوالی در بمبئی به همراه همسرش سوشما نزدیک به ۱۵ سال زندگی می کرد. همچنین خوانده شده | جعبه سیاه بازیابی شده، کاوشگر به کرالا سقوط هواپیما در، می گوید: وزیر اتحادیه هااعماق سینگ Puri هر در جامعه مسکن، سِتِر و همسرش را می شناخت. وقتی که او پرواز نمی کرد، زن و شوهر در پیاده روی صبح و عصر می رفتند، “Pankaj Nagpal همسایه گفت: “. آقا Sathe یک شخصیت جوان، دوستانه و او را exuded مثبت، او گفت. “سِت ِسِر هر هفته يکي دو تا پرواز داشت وقتی که ما در مورد سقوط هواپیما شنیدیم، ما می دانستیم که آن او است، “Nagpal گفت: “….

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de