قیمت محصولات فروش ساقه در پاسخ به کاغذ توالت کمبود با توجه به Coronavirus نگرانی

یک کسب و کار است که شاهد یک رونق در خرید و فروش با توجه به کروناویروس و کاغذ توالت کمبود در سراسر کشور توسط شرکت های فروش می شود.

“فروش شده اند تا در مورد [ده] که بسیار دیوانه” جیسون Ojalvo مدیر عامل شرکت مستقر در نیویورک قیمت محصولات با نام تجاری Tushy می گوید نیویورک پست در یک قطعه منتشر شده سه شنبه. (مرتبط: اینجا یک لیست از چگونه هر کشور در جهان است که در پاسخ به Coronavirus)

“در اوایل این ماه شروع آن, شما می دانید, دو بار [فروش] و سپس آن را به سه بار [فروش] و سپس بوم مانند چیزی که بعد از شما می دانید آن را ده برابر” او اضافه شده است. (مرتبط: زنده به روز رسانی: در اینجا چیزی است که هر دولتی در امریکا انجام شده است برای مبارزه با گسترش Coronavirus)

سان فرانسیسکو بر اساس قیمت محصولات با نام تجاری Brondell گفت: خرید و فروش شد تا بیش از 300 درصد طی هفته گذشته دانیل Lalley و ارتباطات و مدیر این شرکت گفت: لس آنجلس تایمز.

“در میان این بی سابقه ای کاغذ توالت اجرا ما واقعا ممنون از این فرصت برای ارائه به کسانی که نیاز به آنها را با راه حل های هوشمند برای کاغذ توالت جایگزینی” Lalley اضافه شده است. (مرتبط: گزارش: Coachella بالقوه موکول به ماه اکتبر با توجه به Coronavirus نگرانی)

و پس از آن می رود فقط به عنوان یک راش بر روی کاغذ توالت منجر به کمبود در کشور با توجه به همه گیر عجله می شود نیز ظاهرا باعث شرکت ها برای به اشتراک گذاری خارج از بورس.

Hellotushy.com یک پیام در وب سایت خود را که به سادگی خوانده شده “باید برود؟! TUSHY می شود در backorder و ما در حال کار بر ما ته کردن به آنها را به شما ASAP!”

استفاده می شود در کشورهای اروپایی بوده است و یک روند برای مدت زمان طولانی اما آمریکایی ها به نظر می رسد ترجیح می دهند خود را کاغذ توالت بیش حمام تدبیر.

با توجه به گزارش MentalFloss.com دلیل عقب می رود به تاسیس روز از کشور است.

یک کشور توسعه یافته آشکارا غایب این لیست است که آمریکا چرا قیمت محصولات هرگز گرفتار در stateside است که یک بیت از یک رمز و راز است. در سال 2007 NYU پروفسور هاروی Molotch ارائه چند نظریه به نیویورک تایمز. چرا که ثابت شد یک اختراع آن را رد و احساسات که زیرفشار در سراسر تالاب. در طول جنگ جهانی دوم بار یادداشت سربازان آمریکایی را دیدم می شود در اروپا, فاحشه, “تداوم این ایده که می شود به نوعی در ارتباط با فساد.”

جیمز لین صاحب قیمت محصولات e-commerce, سایت قیمت محصولات پادشاه گفت: آنها از دیدن یک دست انداز در فروش میان ترس از COVID-19 هر Wired.com.

“ما شاهد افزایش ترافیک سایت, تعامل مشتری و حجم فروش” Lin به اشتراک گذاشته. “اگر شما می خواهید برای تمرین بهتر بهداشت و اجتماعی فاصله گرفتن قیمت محصولات ارسال شده به صفحه اصلی خود را بدون ذهن و بسیار خوشحال.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>