عکس: Rici Melion (چپ و راست) و سونیا الازهر (مرکز) Facebook

لندن: پاکستان مد مارک های eyeing بازار در انگلستان به عنوان ترس از عمده رکود بافندگی در خانه.

با وجود شدید انقباض اقتصاد پاکستان با توجه به وام گرفتن بیش از حد و بیماری همه گیر کوروناویروس مد کارآفرینان در پاکستان با استفاده از خرید و فروش آنلاین, تجارت الکترونیک و فروشگاه ها و دیگر پیشرفت های تکنولوژیکی برای گرفتن یک تکه از بازار انگلستان است.

با توجه به صنعت مد خودی مصرف کننده رفتار و الگوهای تکامل یافته اند در پاسخ به این بیماری همه گیر. مشتریان بیشتر آگاه از خطرات ناشی از خرید فیزیکی و ترجیح می دهند به جای به فروشگاه آنلاین. این است مجبور لوکس مارک های مد به digitise و تمرکز بر روی خرید و فروش آنلاین است که از افتتاح بازار جهانی به آنها.

با توجه به بحران اقتصادی در پاکستان و افزایش ارزش پوند انگلیس در برابر روپیه پاکستان بسیاری از مارک های مد انتخاب به تمرکز بیشتر بر فروش بین المللی در انگلستان و اروپا به عنوان خواسته های مصرف کننده در پاکستان دیگر کم.

در منحصر به فرد در گفتگو با اخبار, menswear طراح و مدیر خلاق Rici Melion, Noaman Zakir توضیح داد که چگونه همه گیر کرده بود باز درب به انگلستان و اروپا بازار برای پاکستان علامت های تجاری.

“ما مشتریان زیادی در انگلستان & اروپا با مشتریان سفارش ما آماده برای پوشیدن مناسب ترین. در پاکستان تابستان معمولا تکیه ماه اما با وجود همه گیر ما تا به حال بسیاری از سفارشات از انگلستان از طریق وب سایت ما” Zakir گفت.

او افزود: “پاکستان طراحان را مجبور به ضربه در هر دو سطح ملی و بین المللی جبهه در این سال اگر آنها می خواهند به رشد در این شدیدا رقابتی بازار است.”

طراح توضیح داد که چگونه همه گیر بود مجبور مارک های مد برای بهبود توانایی خود را برای فروش اقلام مد آنلاین این که آیا آن را در قلمرو اندازه و یا تحویل.

خیاط آمنه نعیم توضیح داد که چگونه این بیماری همه گیر به حال تا حد زیادی مختل صنعت مد از پاکستان است. “با COVID-19 ضربه در سطح جهان مد برادری و مدل خانه شده اند به شدت تحت تاثیر قرار, از جمله طراحی خانه های بسته و باند فرودگاه را نشان می دهد به تعویق افتاد.”

“مصرف کنندگان در حال حاضر می خواهم به خرید چیزی است که دارای ارزش احساساتی طول می کشد و با طراحی پیچیده صنایع ظرافت,” او اضافه شده است.

مد جانباز و خیاط لباس عروس, سونیا الازهر که به طور منظم سهام در چند فروشگاه با نام تجاری در انگلستان گفت: اخبار: “مردم در حال رفتن برای خرید لباس با کاهش بودجه به دلیل مراسم عروسی در حال تبدیل شدن بیشتر صمیمی طبیعت است. مد در سطح جهان در حال تحول است و تفاوت بین ترجیحات مشتریان داخلی و خارجی در حال گرفتن مبهم است.”

الازهر که برگزار متعدد نشان می دهد مد در لندن و گلاسکو ذکر شد که طراحان مجبور به تمرکز بر فروش بین المللی اگر آنها می خواستند به یک حضور جهانی.

“جهان ما است صدف شرکت. ما دیگر وابسته به محلی فروش پس از افزایش توزیع سیستم های مجاز فروش در سراسر جهان” طراح اضافه شده است.

Mehak عادل که فارغ التحصیل از انگلستان شروع به مد خود را با نام تجاری ذکر شده چگونه تقاضای مصرف کننده در پاکستان بود و پایانی.

عادل گفت: اخبار فصل بهار تا عید که فصل اوج برای طراحان. “تقاضای مصرف کننده بالا است در ماه رمضان اما پس از coronavirus در اوج خود مردم بودند نه راحت خرید کنه. اما سفارشات بین المللی هنوز در حال قرار داده شده,” او گفت:.

“علاوه بر این خرده فروشی آنلاین است که چیدن و ما دیدن بیشتر مردم با استفاده از خدمات آنلاین اما هنوز هم محدود است و به طور کلی ما می توانید ببینید وجود دارد تقاضای ضعیف از مصرف کنندگان خود را به عنوان الگوی مصرف قطع,” او اضافه شده است.

پاکستان مارک های مد شده استقبال در انگلستان با کشور ارائه قوی بازار سنتی شرقی می پوشند. عدم سنتی مارک های مد در بریتانیا بیشتر سوگند تقاضا برای محصولات تولید شده توسط پاکستان مارک های مد اما با توجه به خودی صنعت هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن برندها برای توسعه سیستم را قادر می سازد که آنها را به فروش مقادیر عظیمی از پوشاک سنتی در انگلستان و اروپا است.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im