هر گونه تغییر در ما پرداخت می flare-up به وضعیت بی سابقه قدر: هوایی هند خلبانان اتحادیه

توسط PTI

دهلی نو: هر یک جانبه تغییر هوایی هند در حقوق خلبانان غیر قانونی خواهد بود و پتانسیل شعله ور شدن تا به یک وضعیت “قدر بی سابقه” گفت: ICPA, یکی از هواپیمایی خلبان اتحادیه های کارگری در روز دوشنبه.

در نامه ای به هوایی هند رئیس و مدیر عامل راجیو Bansal به ICPA گفت: “در کنفرانس مطبوعاتی توسط وزیر محترم شری Hardeep سینگ پوری مورخ 16 جولای سال 2020 شما تا به حال اظهار داشت:” ما در مذاکره با خلبانان است که دور از واقعیت است.”

“این یک مذاکره اما “diktat” از مکا (وزارت حمل و نقل هوایی عمران) که منتقل شد به ما. ما همچنین می خواهم به جای ثبت است که به اصطلاح مذاکره شد هماهنگ در هر جنبه” هند تجاری خلبانان’ Association (ICPA) اشاره کرد.

هوایی هند پیشنهاد کرده است که 60 درصد حقوق و دستمزد برش برای خلبانان در میان coronavirus همه گیر است که آلوده به 55 از آن کابین خلبان خدمه های ICPA و هند خلبانان صنفی (IPG) گفته بود در نامه مشترک به Bansal هفته گذشته است.

“پیشنهاد برش برای خلبانان است که تقریبا 60 درصد از ناخالص emoluments. آن خنده دار است به یاد داشته باشید که مدیریت پیشنهاد کرده است ناچیز 3.5 درصد کاهش خود را در آن حقوق و دستمزد ناخالص ، ” نامه مشترک گفته بود.

“هر یک جانبه تغییر هوایی هند از توافق دستمزد حل و فصل غیر قانونی خواهد بود و نه در جهت منافع ملی ما حامل در این مقطع مهم. چنین یک وضعیت بالقوه به عود به بی سابقه قدر” به ICPA اظهار داشت: در آن نامه به Bansal در روز یکشنبه.

در ضمن هوایی هند صادر نظم داخلی در جولای 14 درخواست خود دپارتمان سر و منطقه ای مدیران به شناسایی کارمندان بر اساس عوامل مختلف مانند بهره وری بهداشت و افزونگی که ارسال خواهد شد در مرخصی اجباری بدون حقوق (LWP) تا پنج سال. علاوه بر آن گفت: کارکنان می توانند به طور داوطلبانه انتخاب LWP طرح بیش از حد.

سهام تزریق 500-600 تومان کرور روپیه در هر سال است که پایدار نیست و هزینه-برش هوا در هند لازم است حمل و نقل هوایی عمران وزیر Hardeep سینگ پوری گفته بود در جولای 16, توجیه ملی حامل تصمیم به ارسال برخی از کارکنان در مرخصی بدون حقوق برای مدت پنج سال.

هوایی هند گفته بود در تاریخ 17 ژوئیه که در آن وضعیت مالی بسیار چالش برانگیز است به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و آن را بدون پرداخت هزینه طرح برای کارکنان یک “پیروزی” برای آنها و همچنین مدیریت.

بخش حمل و نقل هوایی شده است به طور قابل توجهی تحت تاثیر با توجه به سفر از محدودیت های اعمال شده در هند و کشورهای دیگر در نظر COVID-19 بیماری همه گیر. تمام شرکت های هواپیمایی در هند گرفته اند کاهش هزینه های چنین به عنوان پرداخت کاهش LWP و اخراج کارکنان به منظور حفظ جریان نقدی.

هوایی هند بدهی حدود 70,000 تومان کرور روپیه و دولت آغاز شده و روند فروش آن را به یک نهاد خصوصی در ماه ژانویه این سال است. ملی حامل از دست دادن خالص در 2018-19 در حدود 8,500 تومان کرور.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>