آمریکا باید مبارزه برای صنعت جهانی رهبری دوباره

پس از چند دهه به دنبال دور به امریکا زنجیره تامین مهاجرت در خارج از کشور سیاستگذاران در نهایت در مواجهه با این واقعیت است که وابستگی به تولید کنندگان خارجی را تضعیف کرده است امریکا انعطاف پذیری و امنیت و اقتصاد است.

این COVID-19 همه گیر شده بازیگران سخت ویژه در این شکست ترک این کشور غیر قابل قبولی در معرض ما ظرفیت تخلیه و ضروری ما کارگران تبدیل به چین برای تجهیزات. “این بیماری همه گیر است مجددا بر اهمیت نگه داشتن حیاتی زنجیره تامین در خانه” رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توضیح داده شده در مارس نشست خبری. “ما نمی برون سپاری استقلال ما. ما نمی تواند متکی به کشورهای خارجی.”

اما اثرات offshoring گسترش فراتر از پزشکی کمبود در طول بحران بهداشت عمومی. زمانی که کارخانه را ترک سواحل ما نه تنها شغل بلکه تامین کنندگان و مشتریان و تخصص و نوآوری رفتن با آنها. زمانی که رشد بهره وری و نوآوری مورد نیاز آنها در هیچ جا یافت می شود. هنگامی که ما از دست دادن زمین به کشورهای رقیب ما فاقد ظرفیت های لازم برای به دست آوردن مجدد منجر شود.

ما در مسابقه با چین است که شاید روشن ترین مثال از اینکه چگونه ایالات متحده آمریکا رنج می برد از offshoring ما ظرفیت صنعتی. امریکا اختراع فن آوری هسته ای از انقلاب دیجیتال—نیمه هادی ها و Lcd ها و Led ها و بیشتر—اما امروز ما تولید تنها 7 درصد از جهان را به اشتراک گذاری با تکنولوژی بالا صادرات; چین تولید نزدیک به 4 برابر. یک تجزیه و تحلیل از 36 شاخص های ملی نوآوری نشان داده است که چین ابتلا به ایالات متحده, و در برخی از مناطق مانند 5G موبایل پرداخت, و هواپیماهای بدون سرنشین آن در حال حاضر پیش رو است. (مرتبط: مبارزه به Reshore ما دارو)

به عنوان David P. گلدمن مشاهده در مقدمه خود به “حرکت زنجیر” اخیر آمریکا قطب نما سمپوزیوم reshoring زنجیره تامین ریزش صنعتی, رهبری, شده است به یک فاجعه ملی:

آمریکا تولید و اشتغال کاهش یافت و به حدود 11.4 میلیون از تقریبا 20 میلیون نفر در سال 1980. ما همچنین مزمن کسری تجارت در کالاهای تولیدی یک جمع بدهی های خارجی مزمن کم نرخ پس انداز بیش از حد مصرف مبتنی بر اقتصاد راکد بهره وری نیروی کار. به قول لئون تروتسکی, شما ممکن است علاقه مند در زنجیره تامین, اما زنجیره تامین در شما علاقه مند هستند.

مفهوم reshoring زنجیره تامین را فراهم می کند قوی اصل راهنما برای تقویت اقتصاد آمریکا را پایه احیای نوآوری و رشد بهره وری و ارائه گسترده رفاه برای کارگران آمریکایی و خانواده و جوامع خود. اما انجام آن را فقط یک ماده از “برنده شدن در یک جنگ تجاری” با چین—زنجیره تامین می تواند از طریق ویتنام به جای آن—یا cajoling با مشخصات بالا تولید کننده برای باز کردن یک کارخانه جدید. در یک دنیای ایده آل محافظه کاران می تواند در بازار به درایو مورد نیاز پیشرفت اما در این مورد آن را به عنوان هیچ علاقه ای به انجام این کار است. به خلاف بازار به وضوح نشان داده است که چپ به دستگاه های خود را مشتاقانه فشار عرضه زنجیره ای در خارج از کشور. به دست آوردن مزایای که ما تا causally کنار نیاز به پاک کردن استراتژی ملی و توجه متمرکز در سراسر بسیاری از مناطق از سیاست های عمومی.

سه اولویت باید راهنمای سیاستگذاران تلاش برای بازپس گیری سرب در صنعت و نوآوری است. ما باید سرمایه گذاری در اصول با ارتکاب بودجه عمومی به بلوک های ساختمان از ما نوآوری مبتنی بر اقتصاد است. ما باید امریکا را بهترین مکان برای ساخت با ایجاد انگیزه و فرصت برای سرمایه گذاری خصوصی. ما باید دفاع در برابر خارجی تحریف با پرداختن به مضر سیاست های اقتصادی ما رقبا و بازپس کامل مزایای تجارت آزاد.

سرمایه گذاری در اصول

ایالات متحده باید سرمایه گذاری خود را در آغاز با آن زیرساخت های اساسی. در سال 2017, حتی قبل از تصویب کاهش مالیات و مشاغل, قانون تولید و عرضه زنجیره ای حرفه ای رتبه “سرمایه گذاری در زیرساخت های ایالات متحده” خود را به عنوان بالا به سیاست اولویت انتخاب آن تقریبا دو به یک, بیش از “اصلاحات مالیاتی.” در همین سال آمریکا انجمن مهندسین عمران مدرج ما سیستم a D+. دولت های ایالتی و محلی در طول تاریخ ارائه شده دو سوم از کشور صرف زیرساخت های, اما COVID-19 همه گیر است فلج امور مالی خود را و ایجاد یک کسری بودجه است که می تواند غیر ممکن است برای پل بدون بخش خصوصی پشتیبانی می کند. BlackRock را Terrence Keeley استدلال می کند که ایالات متحده باید با ایجاد یک بانک توسعه ملی برای جذب سرمایه های خصوصی به پروژه های زیربنایی بسته شدن شکاف بودجه و بهبود نتایج پروژه. بانک ها در حال حاضر ویژگی های استاندارد در اکثر ملی و منطقه ای در اقتصاد می تواند با کمی به هیچ مالیات دهندگان سرمایه در حالی که با استفاده از تضمین های عمومی پشتوانه برای جذب عظیم بخش خصوصی و تعهدات.

در کنار زیرساخت های این کشور نیز نیاز به گسترش سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه است. ما در حال حاضر صرف مبالغ عظیم در “اساسی پژوهش” در دانشگاه ها و آزمایشگاه های دولتی اما حیاتی برای ما تولید قدرت است که در مرحله میانی است که به ارمغان می آورد پیشرفت از آزمایشگاه به بازار است. یکی از موثر ترین راه برای انجام این کار و یکی که ایالات متحده در گذشته استفاده می شود به اثر بزرگ است که به نام “قبل از رقابتی مشارکت.” به عنوان کسب و کار هاروارد مدرسه ویلی Shih توضیح می دهد که قبل از رقابتی مشارکت, اجازه به بخش خصوصی شرکت برای همکاری در توسعه پلت فرم های فن آوری است که همه آنها می تواند پس از ساخت و رقابت با. چنین همکاری کمک به ایجاد رهبری آمریکا در موتورهای هواپیما و نیمه هادی ها.

ایالات متحده از دست داده است نه تنها آن زنجیره تامین و همچنین نیروی کار ماهر و جاسازی شده تخصص صنعت به حمایت از آنها. ما عدم فعال بازار کار سیاست های ترکیبات این مشکل کارگران بیرون از مختل شغل دریافت حمایت کمی در اتصال به آنهایی که جدید است. ایالات متحده با صرف حدود 0.10% از تولید ناخالص داخلی در برنامه هایی که به طور فعال تشویق مشارکت نیروی کار پایین ترین از هر OECD کشور پس از مکزیک است. این Niskanen مرکز ساموئل هموند استدلال می کند که سیاستگذاران باید با اصلاح تجارت تنظیم کمک (TAA) آمریکا بزرگترین اشتغال و آموزش برنامه. آن را محزون می خوانی منسوخ شده و تحت فراگیر عدم حمایت حتی بیشتر تجارت-کارگران آواره. TAA باید به جای ارائه آموزش به افراد بیکار به هر دلیلی و کمک به آنها حرکت در این مسیر به کار تولیدی. “Reshoring استراتژی … تنها برو تا کنون” هموند یادداشت “اگر در پایان روز, ما براق جدید کارخانه ‘کمک می خواست’ نشانه هایی بر روی درب.” (مرتبط: Coronavirus نشان می دهد که چرا امریکا باید یک سیاست صنعتی)

ساخت آمریکا بهترین مکان برای ساخت

ساده ترین راه برای تشویق سرمایه گذاری داخلی است که آن را ارزان تر با ارائه یک اعتبار مالیاتی. ایالات متحده مالیاتی یک بار مورد تشویق و حمایت شرکت های آمریکایی برای سرمایه گذاری در افزایش بهره وری پروژه های مانند R&D اما امروز ما یک laggard در چنین مشوق های مالیاتی. آمریکا لغو آن سرمایه گذاری اعتبار مالیاتی در سال 1986 و پس از آن کاهش یافته است پشت 25 کشورهای دیگر OECD در R&D مشوق های مالیاتی. سیاستگذاران آمریکایی باید دوباره ما کم خونی R&D اعتبار مالیاتی و در نظر گرفتن کاهش بیشتر نرخ موثر مالیات برای شرکت هایی که سرمایه گذاری در R&D سرمایه و تجهیزات و نیروی کار آموزش. اطلاعات فناوری و نوآوری بنیاد راب اتکینسون پیشنهاد آمریکایی نوآوری و رقابت اعتبار مالیاتی را کاهش دهد که یک شرکت بدهی مالیاتی 30 درصد از هزینه های در این مناطق سرمایه گذاری با ارزش و با ابتلا به رقبای ما که ارائه مشوق های سخاوتمندانه تر.

گاهی اوقات موانع برای سرمایه گذاری و قوانین و روش های قرار داده شده در راه خود را. قوانین زیست محیطی به عنوان مثال باید ratcheted به طور مستمر تنگ تر از آنها تصویب شد 50 سال پیش و آنها به طور خاص هدف تلاش در گسترش داخلی ظرفیت صنعتی. نتیجه این شده است هوای پاک و کاهش آلودگی در هزینه از شرکت های آمریکایی. مقررات زیست محیطی افسرده ساخت نیروگاه های جدید توسط 26-45% با بیشترین اثرات در بزرگترین شرکت های. یک سال 2017 بررسی توسط وزارت بازرگانی نشان داد که این مقررات را اشغال بالا نه نقاط در یک لیست از 20 اغلب ذکر مسائل قانونی است که تاثیر ساخت. آمریکا تجدید را Oren Cass پیشنهاد می کند که سیاستگذاران حذف بیش از حد مانع ساخت و ساز و گسترش مرزهاي موجود و مقررات زیست محیطی. کنگره می تواند در اصلاح قانون هوای پاک و ملی حفاظت از محیط زیست عمل می کنند اجازه می دهد تا ساخت و ساز از امکانات جدید در همان شرایط به عنوان موجود و همچنین ایجاد بیشتر اجازه کارآمد فرآیندهای.

در جاهای دیگر این چالش ناشی از عدم اجرای قوانین موجود به شدت به اندازه کافی. غلظت بیش از حد و قدرت بازار مسلما دلسرد تولید داخلی را سرکوب قیمت, سیگنال و کمک به دولت مورد حمایت شرکت های چینی تسلط بر زنجیره تامین بیش از چند دهه گذشته. این باعث شده است که ملی کمبود در مناطق بحرانی مانند داروهای عمومی که در آن FDA هشدار داده است که کمبود تضعیف پزشکان توانایی ارائه استانداردهای بالای مراقبت. مت Stoller توصیه بخش خاص تجزیه و تحلیل برای شناسایی شیوه های ضد رقابتی است که باید تضعیف تولید داخلی ظرفیت. فولاد نرم افزار ضد تراست اجرای به این بخش می تواند از نو خلق کردن هر دو افقی و عمودی تکه تکه شدن در بازارهای خاص و اجازه می دهد تا تولید کنندگان داخلی را به بازی.

دفاع در برابر تحریف خارجی

وعده تجارت بین المللی بود که کشورهای تولید بیشتر برای هر یک از دیگر, اما این تنها نیمی از کار کرده است. در حالی که بسیاری از زنجیره تامین داخلی مهاجرت کرده اند در خارج از کشور, چند باید نقل مکان کرد و از جاهای دیگر بر روی سواحل ما. این تصادفی نیست بلکه نتیجه شکست کل توسط سیاستگذاران به اطمینان حاصل شود که روابط تجاری متقابل. سازمان تجارت جهانی قوانین و روش شکست خورده اند به رعایت این اصل اما اصلاحات در سازمان تجارت جهانی خود را در حال حاضر نیاز به اتفاق آرا از آن بیش از 160 عضو که به طور موثر بلوک هر گونه تلاش برای ایجاد قوانین جدید برای اقتصاد مدرن و یا به طور موثر مجازات کشورهایی که تقلب. ماه گذشته حزب جمهوری خواه میزوری سناتور جاش هاولی استدلال کرد که ایالات متحده باید رها تجارت جهانی به طور کامل. اما حداقل استدلال توماس Duesterberg از موسسه هادسون ما باید اصرار بر اصلاحات نهادی از سازمان تجارت جهانی در راه است که باعث ایجاد یک مسیر به تجدید نظر در قوانین خود یا دیگری حرکت فراتر از سازمان تجارت جهانی ساختار به reassert منافع خود را دارد. (مرتبط: بهداشت ، جاش هالی می گوید از آن زمان به لغو سازمان تجارت جهانی)

در برخی موارد ممکن است این احساس را به سادگی به دستور reshoring. محتوای محلی مورد نیاز (LCRs) مثلا نیاز به برخی یا همه از نهایی خوب ورودی به تولید در داخل کشور. این ضخیمتر میشود اقدامات از فن های اصلاحات برای گول زدن و یا incent اما به عنوان مایکل لیند استدلال LCRs به طور مستقیم و قابل اعتماد دستیابی به آنها اظهار داشت: هدف و اجازه می دهد سیاستگذاران به هدف خاص زنجیره تامین اقتصادی و یا اهمیت استراتژیک است.

در نهایت اگر دولت فدرال است که برای طراحی و اجرایی یک زنجیره تامین استراتژی را باید از این ظرفیت برای انجام این کار است. در حال حاضر وجود دارد این است که هیچ گروه و یا سازمان در دولت فدرال که ماموریت اصلی این است که توسعه جامع reshoring استراتژی و تسهیل اجرای آن است. در عوض مسئولیت و اقتدار پراکنده در سراسر یک بیزانس درهم و برهم کردن از سازمان. Vanderbilt قانون مدرسه گانش Sitaraman استدلال می کند برای تحکیم وزارت بازرگانی ایالات متحده تجارت نماینده اداره کسب و کار کوچک, صادرات, توسعه, سازمان, و تحریم های اقتصادی قدرت به یک دولت جدید در سطح سازمان: وزارت اقتصاد مقاومتی که از ویژگی های بخش, برای, تجارت, صادرات, توسعه, اقتصادی, امنیت, سیاست صنعتی و آمار. با یک بخش اختصاص داده شده به ایالات متحده می تواند به طور موثر توسعه یک استراتژی ملی مانند وزارت امور خارجه و اجرا در بلند مدت اولویت های است که reshoring نیاز

این Reshoring ضروری

ضروری به reshore ما زنجیره تامین و بازسازی صنعتی ما ظرفیت به پایان خواهد رسید زمانی که COVID-19 همه گیر محو می شود. آن را در مرکز صحنه در نسل ما-تعریف مسابقه با چین خواهد شد و این جدایی به هر گونه تلاش برای ساخت یک اقتصاد پر جنب و جوش است که پشتیبانی از تمام آمریکایی ها و آگهی های جهان در موج بعدی نوآوری است. جلسه آن را به سیاستگذاران به بازبینی برخی از مفروضات اساسی آمریکا سیاست های اقتصادی از 40 سال گذشته.

سیاست های پیشنهادی مشخص شده در اینجا نمونه ی های مختلف نه استراتژیک نزدیک به پرداختن به چالش reshoring تا حد زیادی گسترش بر سنتی “کاهش مالیات و مقررات زدایی” فرمول است که مشخص معمولی راست از مرکز سیاست راهکار برای چند دهه. رایگان-بازار بنیادگرایی ناتوان از تصرف رهبری جهانی در صنعت و نوآوری است.

در آن زمان یک بار در یک قرن همه گیر به وضع لخت امریکا آسیب پذیر زنجیره تامین. بیایید امیدواریم که آن را مشابه تحولات ناگهانی و عمده به درک که متعارف سیاست نمی خواهد آنها را به عقب. از آن زمان به حرکت زنجیره ای.

چاه پادشاه مدیر تحقیقات در آمریکا قطب نما. این قطعه اقتباس شده از “حرکت زنجیر: نه استراتژی برای تصرف رهبری جهانی در صنعت و نوآوری” یک سیاست سمپوزیوم سازمان یافته توسط آمریکا قطب نما.

دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این تفسیر هستند کسانی که از نویسنده و نه منعکس کننده موضع رسمی Daily Caller, اخبار بنیاد. محتوای ایجاد شده توسط DCNF در دسترس است بدون اتهام به هر واجد شرایط اخبار ناشر است که می تواند مخاطبان زیادی. برای صدور مجوز فرصت های ما محتوای اصلی لطفا تماس بگیرید [email protected]

محتوای ایجاد شده توسط The Daily Caller, اخبار بنیاد در دسترس و بدون هزینه برای هر واجد شرایط اخبار ناشر است که می تواند مخاطبان زیادی. برای صدور مجوز فرصت های ما محتوای اصلی لطفا تماس بگیرید [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im