همه آسام ادارات دولتی برای شروع از آوریل 21

توسط PTI

گواتی: آسام دولت تصمیم گرفته است که همه گروه ها در دولت دبیرخانه شروع خواهد شد funcitoning از مارس 21 دستور رسمی در روز شنبه است.

رئیس اداری وزارت خواهد اطمینان حاصل شود که افسران مقام معاون وزیر و بالاتر باید حضور در دفتر به طور منظم و دیگر کلاس I و کلاس-lI افسران ممکن است حضور در دفتر به عنوان مورد نیاز از آوریل 21, سفارش گفت.

تجویز پروتکل sanitisation و نگهداری اجتماعی فاصله در دفاتر به عنوان تجویز شده برای COVID-19 مدیریت اتحادیه وزارت امور سفارش مورخ 15 آوریل باید به دنبال موشکافانه آن را گفت.

رئیس اداری وزارت نیز اطمینان حاصل شود که تا حداکثر 33 درصد از کارکنان از درجه سوم و درجه-IV دسته از گروه به عنوان در هر مورد نیاز باید با حضور در دفتر چرخش به عنوان و زمانی که مورد نیاز بر اساس نیاز از مارس 21.

سفارش اعلام کرد که همه کارکنان شخصی متصل در دفتر وزیران/ مشاوران / ارشد اکثر دبیران/ OSDs باید حضور در دفتر به طور منظم.

این دستورالعمل باید تقاضای خود را به ادارات و کارکنان درگیر در ضروری/ خدمات اضطراری و کسانی که به طور مستقیم درگیر در نظر گرفتن اقدامات لازم برای کنترل گسترش COVID-19 آن اضافه شده است.

دفاتر بخشی از کمیسیون معاون کمیسیون و زیر افسران بخشی (مدنی) خواهد اطمینان حاصل شود که حداکثر 33 درصد از کارمندان درجه دوم و سوم و چهارم به عنوان در هر مورد نیاز به حضور برای عملکرد صاف از دفاتر.

در مورد دولت دولت آسام Bhawans / خانه های واقع در دهلی نو کلکته چنای وللر و شیللنگ آن گفت متبوع خود سر باید در قرعه کشی خود را روز به روز عملکرد برنامه گذاشته در دستورالعمل صادر شده توسط MHA در 15 آوریل و دستورالعمل آن صادر شده ممکن است توسط دولت مربوطه دولت که در آن Bhawans/ خانه قرار دارد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de