هرچه کف پیستون ضخیم تر باشد

پیستون آلمینیومی : که به رخ بیضی بوده و در اثر گرما دایره تام می شود از خواص خوب این جور پیستون انتقال مطلوب گرما می باشد . پیستون با اتصال به شاتون در سیلندر حرکت رفت و برگشتی کرده و نیروی خود را تحویل سیستم انتقال اقتدار می دهد . میل لنگ این حرکات رفت و برگشتی را به حرکت دورانی تبدیل میکند. میله های پیستون توسط اتصالات کروی به فلنج محور محرک متصل میباشند به طوری که تغییر تحول فواصل در بین فلنج و بلوک سیلندر، منجر به حرکت رفت و برگشتی پیستون ها درون سیلندر می شود. هدف از همین پروسه کمتر جرم حرکت رفت و برگشتی است که سبب ساز می شود پیستون به راحتی موتور را متعادل کرده و شتاب های بالا ساخت کند. فارغ از پیستون، موتور رفت و برگشتی نمی تواند ادغام هوا و سوخت را فشرده کند. در عاقبت هنگام شیوه اندازی موتور تراز پیستون ساییده نمی شود . بوش و پیستون به صورت بی آلایش آسیبی نمی بیند ولی به مرور بر اثر اصطکاک با یاتاقان ها دچار سائیدگی شده و از دربین می رود و قابلیت آسیب رسیدن به موتور خودرو وجود دارد به همین دلیل بوش و پیستون بایستی به رخ دوره ای آیتم بررسی قرار گرفته و در شکل نخ نما شدن آن را بده بستان کنید. ولی فعالیت کلیدی دیگری که قطعه ترمودیسک در فریزر انجام می دهد و در حین عیبیابی دستگاه می بایست به آن توجه داشته باشید این است که این قطعه در اصل فعالیت رساندن جریان برق و انقطاع نمودن آن از هیتر المنت را بر عهده دارد. حلقه روغنی مسئول پاک کردن روغن های اضافی از بر روی جداره سیلندر را حین حرکت پیستون به عهده دارد. در همین گونه از پمپ های پیستونی، شاتون های پیستون به ساچمه های کروی که در قسمت اتصالات محور محرک قرار دارند، متصل می باشند. در برخی موتورها پیستون ها داخل خویش سیلندر حرکت می کنند ولی در بعضی دیگر در نصیب داخلی پیستون و سیلندر قطعه ای استوانه ای رخ قرار داراست که با اسم بوش و پیستون شناخته وظایف پیستون می شود. از مشخصه های با فیلتر روغن فلیتگارد FLEETGUARD می توان به نقش مفید آن در کاهش حرارت موتور، تشکیل یک سیل و آب بند در بین دیواره سیلندر و پیستون رینگ، پاکسازی سطوح داخلی اشاره نمود. همینطور بوش و پیستون های ایجاد شده در الدورا ایمن و ماندگار هستند. همینطور همین فنر میباشد که بغل رینگیها را به سمت بالا و تحت و خارج حرکت میدهد. در همین دوران ماده سوختنی نیز اضافه می‌شود و عمل احتراق شکل می‌دهد و اساسی حرکت پیستون دود حاصل از انفجار بیرون میشود. اما اهمیت بیش تر نمودن پاره ای سیلیکون به آلومینیوم، همین انبساط در اثر حرارت به مقدار چشمگیری کمتر می یابد. عیب اهمیت پیستونهای آلیاژ آلومینیومی اینست که اهمیت ضریب انبساط بالایی میباشند. همین بدان معناست که لقی در این پیستون میبایست اندکی بخش اعظم از لقی در پیستونهای چدنی باشد، به طور معمول برای پرهیز از انبساط پیستونها از روشهای مخصوصی به کار گیری میشود . بیرون از مرکزی گژن پین: زذن پیستون صدایی است که از جابجا شدن پیستون ازیک طرف سیلندر به طرف دیگر ان در اغاز حرکت انبساط ناشی می شود برای پرهیز از زدن پیستون در اکثری از موتورها از پیستون هایی استعمال می شود که گژنپین انها اندکی خارج از مرکز هست همین خارج از مرکزی به طرف دامنه پیستون می باشد که به منزله سطح فشار گیر اصلی کار می کند این همان سطحی از پیستون هست که در حین حرکت انبساط بیشترین تماس را اساسی جداره سیلندر پیدا می کند اهمیت کارگزاشتن بیرون از مرکز گژنپین پیستون نوعی حرکت نوسانی انجام می دهد و بر یک طرف ان نسبت به طرف دیگر فشار بیشتری وارد می شود فشار ناشی از احتراق سبب ساز می شود که پیستون در هم اکنون حرکت به سمت بالا وقتی به نقطه مرگ بالایی نزدیک می شود اندکی به طرف راست کج می شود در عاقبت سر پایینی مرحله فشار گیر اهمیت حساس جداره سیلندر تماس می گیرد پس از انکه پیستون از نقطه مرگ بالایی گذشت صاف می شود در همین هنگام مرحله فشار گیر اصلی به طور تمام کلیدی جداره سیلندر تماس پیدا می کند این تماس نوعی فعالیت روبشی هست که زدن پیستون را به دستکم می رساند در نتیجه این کار موتور ارامتر کار می کند و دوام پیستون افزایش میابد زدن پیستون معمولا فقط در موتورهای کهنه ای مشاهده می شود که جداره سیلندر های انها ساییده شده و دامنه پیستون انها ساییده یا این که شکسته شده است. پیستون کلیدی تیقه محاظ اینوار : فلز لینوار آلیاژ فولاد نیکل دار هست که در برابر انبساط مقاومت زیادی دارد و از انبساط پیستون جلو گیری می کند . بلوک استوانه ای در تماس حیاتی کاغذ ی سوپاپ دار شکاف دار که مجاری به آن متصل می باشند، می گردد. همین قطعه استوانه ای فلزی نقش دوچندان مهمی را در میزان مرغوب بودن و سلامت خودرو برعهده دارد. طراحی صحیح و متناسب این بخش نسبت به سیلندر و محفظه احتراق در کیفیت اختلاط هوا و سوخت، احتراق و در عاقبت توان تولید شده بوسیله موتور اثر گذاری دارد. این قطعه دارای به روزترین و پیشرفته ترین دستگاهها ی روز عالم تولید می گردد . بوش و پیستون زانتیا 1800 الدورا قطعه ای در خودرو است که نقش مهمی را در کیفیت و کارکرد آن ایفا می کند. پمپ پیستونی هیدرولیک عموما در گونه های متعددی به مشتریان ارائه می گردد که از اشکال آن می توان به پمپ پیستونی هیدرولیک محوری، پمپ پیستونی هیدرولیک شعاعی یا پمپ رادیال و پمپ پیستونی فشار توانمند اشاره نمود و از گزاره برند های قابل ارائه می قدرت رکسروت، پارکر، ویکرز، توز کشور‌ایران و Hawe را اسم برد. در این گونه پمپ ها تلرانس در بین پیستون ها و سیلندر فراوان قلیل می باشد و وجود همین تلرانس قلیل در میان پیستون و سیلندر، سبب تحمل کاهش همین مدل پمپ نسبت به بقیه پمپ های هیدرولیک شده هست و جهت افزایش ارتفاع عمر پمپ دو فاکتور تمیزی روغن پمپ و عدم آلودگی محیط فعالیت پمپ بسیار حائز با چگونه پیستون بسازیم می باشد.

خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی


آموزش سئو

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum kusadasi escortinstagram takipçi satın alhovarda girişVodafone Mobil Ödeme Bozdurmaekonomikripto paraarkadaşlık sitesiiş fikirleri