اما در این مقاله بیشتر در مورد لینک سازی خارجی صحبت خواهم کرد و در آینده ای نزدیک مقاله بسیار کاملی در مورد لینک سازی داخلی منتشر خواهم کرد تا روش صحییح لینک سازی داخلی را یاد بگیرید و از این ویژگی در سایت خود استفاده کنید . این متن معمولا پر از کلمات کلیدی است که می خواهید رتبه ای برای آن داشته باشید. خرید تبلیغاتی که در آن ها لینک وجود دارد بسیار خوب است و می تواند تمرین عالی برای افزایش آگاهی از کسب و کار شما باشد. اینگونه روش ها خطر بسیار کمی برای کسب و کار شما دارند و احتمال جریمه شدن از طرف گوگل بسیار اندک است. گوگل بسیار به این موضوع توجه میکند، زیرا خرید لینک میتواند نحوه نشان دادن نتایج جستجو به کاربران را تغییر دهد. تصویر زیر نمونه هایی از تبلیغات فریبنده برای فروش بک لینک های بی کیفیت را نشان میدهد. کلاکینگ: در این شیوه محتوایی که به موتورهای جستجو نشان داده می شود با چیزی که در اختیار کاربر قرار میگیرد متفاوت است. ترویج و تبلیغ سایت به شیوه شخصی و هوشمند به افراد مرتبط.

شما باید مطالب مفید و با کیفیت خود را ترویج داده و از منابع معتبر برای آن لینک بگیرید و نه از هر منبعی. توجه : این مقاله هر شنبه آپدیت می شود و بک لینک های رایگان و نکات طلایی بیشتری قرار داده خواهد شد پس هر شنبه سری به این مطلب بزنید . استراتژی های کلاه سفید برای کاربران واقعی عالی است و می تواند دارایی های طولانی مدتی ایجاد کند که بسیار قدرتمند هستند و احتمال یک شبه از دست دادنشان بسیار اندک است. گوگل صریحا اعلام کرده است لینکهایی که صرفا برای بالا بردن رتبه به دست می آیند، را بررسی میکند. این مقاله تفاوت های موجود را برجسته میکند و مزایا و معایب هر کدام از رویکردها را پوشش میدهد. البته این نوع استراتژی نیز معایب خاص خود را دارد. معایب استراتژی کلاه سفید این است که باید بر روی اهداف طولانی مدت تمرکز شود. همین موضوع سبب شد تا وبمسترها به فکر ابداع روشی باشند که از طریق آن بتوان بدون هیچ دردسری برای وب سایت خود، پروسه لینک سازی خارجی را انجام داد. البته لینک بیلدینگ یکی از چالش برانگیزترین نکات سئو است زیرا اگر به درستی انجام نشود نه تنها نمی تواند موجب موفقیت یک وب سایت گردد بلکه موجبات عدم موفقیت و شکست وب سایت را نیز فراهم می آورد.

اگر می خواهید مشتریان وفاداری ایجاد کنید که نه تنها از شما خرید کنند، بلکه شما را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد نمایند، باید بر روی تاکتیک هایی تمرکز داشته باشید که تجربه کاربری خوبی در اختیار آن ها قرار می دهد. متن پنهان در صفحه که تنها برای موتورهای جستجو قابل مشاهده است و کاربران نمیتوانند آن را مشاهده نمایند. خرید یا فروش لینک برای بالا بردن رتبه سایت و صفحه: این موضوع دربرگیرنده تبادل پول برای لینک ها یا پست های در برگیرنده لینک؛ تبادل کالا با خدمات برای لینکها و ارسال محصولات رایگان در عوض نوشتن متنی حاوی لینک نیز میشود. اینکار معمولا از طریق نوشتن پیام های شخصی سازی شده حاصل می شود. استفاده از تکنیک های کلاه سفید به این معناست که شما زیاد دچار دردسر نخواهید شد و ترافیک خود را از دست نمیدهید. بیشتر کسب و کارها نمی توانند چنین خطراتی را برای سایت خود بپذیرد یا به طور مداوم به دنبال فرار از دست موتورهای جستجو باشند و در نهایت نیز به دام بیفتند. مشکل این است که چنین موضوعی برای کسب و کار شما اصلا خوب نیست.

سئو خوب است اما سئویی که از طریق تاکتیکهای اسپم خراب شده باشد خوب نیست. اگر میخواهید بقیه هم محتوای شما را به اشتراک بگذارند آن ها را در محتوای خود خوب جلوه بدهید. این تاکتیک ها در طولانی مدت کارساز و موثر نخواهند بود، زیرا موتورهای جستجو همیشه به دنبال روشی برای متوقف کردن چنین جریاناتی هستند. اگر مخاطبان مورد نظر خود را شناخته اید و موضوعی را انتخاب کرده اید که تضمین شده است که آنها خوششان می آید، نباید مشکلی در پیدا کردن مشتری جدید داشته باشید. زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایت هایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک می کنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها می کاهد. با این حال، قبل از انتخاب ارائهدهنده، باید دستورالعملهای مدیریت را بررسی کنید (برخی از آنها ممکن است کاملأ مشکلساز باشند). نکته : در مورد برخی از کلمات کلیدی بلند تحقیق کنید و محتوای بهینه سازی شده ای برای SEO ایجاد کنید تا به خوبی رتبه بندی شود و باعث ایجاد ترافیک و لینکهای بیشتر شود. روش ساده ای است: با وبمسترها برای گزارش لینک شکسته در وبسایت تماس میگیرید، همزمان به دیگر وبسایتها توصیه میکنید تا آن لینک را جایگزین کنند و البته این بار به وبسایت خودتان اشاره میکنید.