محفظه جعبه دنده روتور دم پرینت شده سه بعدی باعث افزایش «سوپر پهپاد» Discovery می شود

Flying-Cam، سازنده هلیکوپترهای بدون سرنشین و پهپادهای حرفه ای، از جدیدترین سیستم هواپیمای بدون سرنشین خود، دیسکاوری، رونمایی کرد.

برای تکمیل ساخت این پهپاد، این شرکت به ارائه‌دهنده خدمات و مواد پرینت سه بعدی فناوری CRP برای ساخت محفظه جعبه دنده روتور دم پهپاد، که محفظه اصلی متصل به بوم دم اصلی است، روی آورد.

Flying-Cam قابلیت‌های تولید افزودنی فناوری 3d را به دلیل توانایی آن در ایجاد محافظت سبک وزن و در عین حال سفت و سخت، فیزیکی و آیرودینامیکی برای اجزای دیسکاوری انتخاب کرد.

با توجه به پهپادهای بالقوه ارائه شده به بازار غیرنظامی و علاقه به پروازهای فراتر از خط دید بصری (BVLOS)، ما احساس کردیم که زمان مناسبی برای توسعه پهپادی است که نه تنها می تواند تصاویر زیبایی را برای فیلم ها، نمایش های تلویزیونی و تبلیغات ثبت کند. امانوئل پروینر، بنیانگذار و مدیر عامل فلاینگ کم، گفت: اما این می تواند محموله های مختلفی را برای جمع آوری داده های لازم برای سایر کاربردهای صنعتی حمل کند.

نتیجه ساخت «سوپر پهپاد» به نام دیسکاوری بود که به طور کامل با حسگرهای پیشرفته ادغام شده بود که با دقت انتخاب شده بودند تا با کیفیت عالی پلت فرم برای کاربردهای مختلف از صنعت سرگرمی، امنیت داخلی، نظارت بر زمین مطابقت داشته باشد. و به طور کلی سنجش از دور با دقت بالا.”

سبک وزن با پرینت سه بعدی

هدف از این پروژه طراحی و تولید محافظ سبک و قوی برای محرک‌های روتور دم دیسکاوری و آنتن GPS بود. با در نظر گرفتن الزامات و استانداردهای Flying-Cam، فناوری CRP از فناوری چاپ سه بعدی فیوژن بستر پودری (PBF) خود برای پلیمرهای کامپوزیت تقویت‌شده با الیاف و مواد Windform XT 2.0 استفاده کرد.

Windform XT 2.0 یک کامپوزیت پرینت سه بعدی پلی آمیدی پر از فیبر کربن است که برای کاربردهای سخت در صنایعی مانند ورزش های موتوری، هوافضا و پهپادها مناسب است. این ماده نسبت به فرمول قبلی Windform XT دارای 8 درصد افزایش در استحکام مکانیکی، 22 درصد بهبود مدول کششی و 46 درصد افزایش طول در هنگام شکست است.

Previnaire گفت: “این قطعه برنامه ریزی شده بود که روی بوم دم بسته شود و همچنین از صفحه کربنی که به عنوان محافظ زمین روتور دم استفاده می شود پشتیبانی کند.” به همین دلیل، مقاومت خوبی در برابر استرس لازم بود. استحکام گیره بستگی به قابلیت های مصالح ساختمانی دارد. ما Windform XT 2.0 را انتخاب کرده‌ایم زیرا به ما امکان می‌دهد تا با جیره مقاومت در برابر وزن خوب به آن دست پیدا کنیم.

به گفته وی، نوآورانه ترین جنبه استفاده از فرآیند چاپ سه بعدی CRP و مواد کامپوزیت، طراحی شکل آزاد ارائه شده توسط این ترکیب است که به ویژه برای بهینه سازی آیرودینامیک دیسکاوری و ایجاد کانال های سیم کشی پیچیده در داخل قطعه با نقاط اتصال قوی مهم است. چاپ شده در یک تکه

Previnaire افزود: «فرایند PBF و مواد Windform به‌عنوان خاص‌تر، امکان ایجاد قطعات توخالی با جزئیات کاربردی زیادی مانند یکپارچه‌سازی مهره‌های ثابت و نقاط اتصال کابل را فراهم می‌کنند. “این یک ارزش افزوده بسیار است که کاملاً با اهداف و استانداردهای ما مطابقت دارد.”

یک مشارکت مداوم

این اولین بار نیست که Flying-Cam و CRP Technology برای بهینه سازی طراحی و ساخت اجزای پهپاد قبلی با یکدیگر همکاری می کنند. این شرکت ها برای اولین بار چندین سال پیش برای تولید پهپاد الکتریکی Flying-Cam’s Sarah 3.0 Vertical Off and Landing (VTOL) چند سال پیش همکاری کردند که برنده دو جایزه اسکار و یک جایزه امی شد.

پروینر گفت: «در گذشته، می‌توانستید 15 سال با یک محصول در تجارت بمانید. اکنون، هر شش ماه یکبار باید به‌روزرسانی کنید. به همین دلیل، ما پلتفرمی را طراحی کردیم که از سرعت فناوری پیروی می کند. برای همگام شدن با فناوری همیشه در حال تغییر در صنعت UAS، و به دست آوردن بالاترین سطوح قابلیت اطمینان، ایمنی، دقت و سازگاری برای انجام ماموریت‌های مختلف مانند نقشه‌برداری و بازرسی، ما به شرکای متکی هستیم که نه تنها پیشرفته‌ترین ارائه می‌دهند. راه‌حل‌های فناورانه، اما پیشرو نوآوری‌های فناوری در حداکثر سطح هستند و فناوری CRP از جمله آنهاست.»

منابع: el diseño 3d

خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی


آموزش سئو

دیدگاهتان را بنویسید