قیمت پودر سبوس برنج قهوه ای در فروشگاه بزرگ آریوکالا

به طور طبیعی انرژی خود را افزایش دهید!

یکی از بهترین احساساتی که می توانید داشته باشید این است که سرشار از انرژی و زندگی بی حد و حصر باشید. اما برای برخی افراد، این کار چندان آسان نیست. استرس و شرایط پزشکی می تواند باعث خستگی روزانه شود…

 

بدن خود را مانند یک ماشین تصور کنید. برای اینکه بدن شما به کار بیفتد، بدن شما به سوخت یا غذا نیاز دارد. سپس آن سوخت را به هر سلول منتقل می کند. در داخل هر سلول موتورهای کوچکی به نام میتوکندری وجود دارد. آنها سوخت را می گیرند و آن را پردازش می کنند تا انرژی آزاد شود.

 

انرژی برای تامین انرژی تمام فرآیندهای سلولی استفاده می شود و منبع نهایی انرژی بدن شما است. یکی دیگر از سیستم های بدن که بر انرژی تأثیر می گذارد، سیستم غدد است. آن را به عنوان انژکتور سوخت بدن خود تصور کنید. این تنظیم می کند که چه سوختی وارد بدن شود، چه سلول هایی سوخت را دریافت می کنند و در چه مقداری. سلول های خونی نیز جزء حیاتی سیستم انرژی بدن هستند. آنها اکسیژن را که یک کاتالیزور برای بسیاری از فعالیت های سلولی است، در سراسر بدن حمل می کنند.

 

کمبود انرژی را می توان به دلایل زیادی نسبت داد. همه این علل باید بر توانایی بدن ما برای رساندن سوخت به بدن تأثیر منفی بگذارد، توانایی میتوکندری برای تبدیل آن به انرژی یا تغییر عملکرد سیستم هورمونی و خونی را مهار کند. برخی از این عوامل عبارتند از:

 

 

تغذیه ضعیف

 

تجمع سم از داروها، منابع محیطی یا غذا و آب.

 

کمبود خواب

 

استرس و مسائل عاطفی

 

عدم ورزش

 

تغذیه نامناسب به روش های واضحی بر انرژی تأثیر می گذارد. اگر بدن شما مواد خام کافی برای تامین عملکرد خود را نداشته باشد، احساس خستگی خواهید کرد. رژیم غذایی استاندارد آمریکای شمالی دارای کمبود ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری است. سرشار از چربی اشباع شده، کربوهیدرات های تصفیه شده و افزودنی های شیمیایی و نگهدارنده است. این مواد نه تنها انرژی قابل استفاده به بدن شما نمی دهند، بلکه با کاهش آنزیم ها و هورمون های لازم برای تبدیل انرژی، استفاده از مواد غذایی با کیفیت را نیز مهار می کنند. بدن همچنین باید با محصولات جانبی سمی مواد غذایی مانند آرد و شکر سفید شده، شیرین کننده ها و طعم دهنده های مصنوعی و اسیدهای چرب ترانس مقابله کند. مصرف انرژی به جای رشد، تکثیر سلولی و متابولیسم به سمت سم زدایی این مواد هدایت می شود.

 

نوع غذایی که می خورید نیز با فراهم کردن انفجارهای کوتاه و شدید سوخت برای سلول ها یا آزاد شدن سوخت پایدار و پایدار بر انرژی تأثیر می گذارد. قندها یا کربوهیدرات های ساده به سرعت جذب بدن می شوند و برای استفاده فوری برای سلول ها وارد جریان خون می شوند. این موضوع باعث انفجار انرژی شما پس از خوردن یک میان وعده شیرین می شود. همچنین باعث خستگی چند دقیقه پس از مصرف شکر می شود. این نوسانات قند خون برای بدن سخت است زیرا به سیستم فشار وارد می کند. وقتی قند جریان خون را اشباع می‌کند، هورمون‌ها به سرعت مصرف می‌شوند، اما زمانی که زمان آن فرا می‌رسد که منبع تغذیه شود، بدن مقادیر کمی انرژی برای استفاده برای این منظور دارد. مانند این است که بدن را مجبور کنید به جای اینکه اجازه دهید بدن با سرعتی راحت حرکت کند، چندین دوی سرعت انجام دهد. مغز فقط از قند، گلوکز، برای انرژی استفاده می کند. گاهی اوقات همه احساس مه آلود شدن در سر ناشی از قند خون پایین را داشته اند. این ثابت می کند که نوسانات قند خون برای عملکرد مطلوب مغز مفید نیست.

 

تولید و عملکرد سلول های خونی به دریافت پروتئین، ویتامین ها از جمله ویتامین B و مواد معدنی از جمله آهن بستگی دارد. بدون هموگلوبین، گلبول های قرمز قادر به حمل اکسیژن نیستند. در نتیجه سلول ها از اکسیژن گرسنه می شوند و نمی توانند انرژی تولید کنند.

 

برنج یاس به دو شکل قهوه ای و سفید وجود دارد. مانند سایر برنج ها، برنج قهوه ای یاسمن از نظر تغذیه ای متراکم تر از سفید است. مشخصات تغذیه ای برنج یاس سفید تقریباً با سایر برنج های سفید یکسان است.

 

برنج یاس نوعی برنج دانه بلند است که عمدتاً در تایلند کشت می شود.

 

برنج سفید به طور کلی به شکل فرآوری شده منبع مطمئن برنج با حذف پوسته و سبوس آن اشاره دارد. برنج یاس معمولاً برنج سفید است.

 

تفاوت های تغذیه ای کمی بین برنج یاس سفید و سایر انواع برنج سفید وجود دارد، اگرچه برنج یاس عطر بیشتری دارد.

 

هم برنج یاسمن و هم برنج سفید از نظر تغذیه ای کمتر از برنج قهوه ای سبوس دار هستند.

 

این مقاله به بررسی یاس در مقابل سایر انواع برنج سفید از نظر مشخصات مواد مغذی، طعم، ظاهر و بو می پردازد و اینکه کدام یک برای سلامتی بهتر است. همچنین برنج قهوه ای و برنج سفید از جمله برنج یاسمن قهوه ای و برنج سفید یاس را مقایسه می کند.

 

برنج یاس در مقابل برنج سفید

GMVozd/Getty Images

یاس و برنج سفید هر دو از یک گیاه، oryza sativa یا گیاه برنج معمولی می آیند.

 

برنج یاس یک برنج دانه بلند است. این بدان معنی است که از سایر انواع برنج بلندتر و نازک تر است. همچنین وقتی پخته می شود بافتی کرکی دارد، نه نرم و کلوخه.

 

برنج سفید منبع مورد اعتماد نوعی برنج نیست. در عوض، اصطلاح برنج سفید به طور کلی به نحوه پردازش برنج توسط یک تولید کننده اشاره دارد.

 

انواع مختلفی از برنج سفید موجود است. در همه برنج های سفید، تولید کننده لایه بیرونی سبوس و پوسته برنج را حذف کرده است. این فرآیند برنج شیرین‌تر و نرم‌تری تولید می‌کند که مردم به آن برنج سفید می‌گویند.

 

برنج یک محصول غذایی اساسی برای دستیابی به امنیت غذایی جهانی و تأثیرگذاری بر سلامت انسان است. ابتکارات مختلفی بر روی برنج برای کاهش گرسنگی و سوء تغذیه متمرکز شده است، زیرا برنج اکثر جمعیت فقیر جهان را تغذیه می کند. سبوس برنج، مشتق شده از برنج سبوس دار، در حال حاضر یک ماده غذایی کم استفاده است که فرصت فوق العاده ای برای گنجاندن رژیم غذایی ارائه می دهد. شواهد در حال ظهور نشان می دهد که اجزای زیست فعال موجود در سبوس برنج دارای خواص مبارزه با بیماری های مربوط به بیماری های عفونی و مزمن هستند. افزودن سبوس برنج به عنوان یک ماده غذایی به غذاهای مقوی و مقوی از نظر فرهنگی اهمیت ارتقاء دهنده سلامتی در طول عمر دارد، از غذاهای مکمل گرفته تا محصولات غذایی پرمصرف. این فصل به چالش‌ها و فرصت‌های مصرف گسترده سبوس برنج می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه تفاوت‌های گونه‌ای برنج در اجزای زیست فعال ارزش بررسی خواص سلامتی را دارد. علاوه بر این، آموزش تغذیه بهداشت عمومی برای سبوس برنج گام بعدی مهم برای توسعه پایدار مصرف رژیم غذایی خاص منطقه خواهد بود.

 

قیمت پودر سبوس برنج قهوه ای

خرید اینترنتی کتاب زبان اصلی


آموزش سئو

دیدگاهتان را بنویسید